حوزه هنری یک بار برای همیشه به این سوالات پاسخ دهد⇐موسسه هنرهای تصویری سوره متعلق به حوزه است یا کاملا خصوصی است؟؟/اگر این موسسه، خصوصی است چرا با برند حوزه کار میکند؟؟/اگر این موسسه برای حوزه است چرا برای خرید کمدیهای مسأله‌دار، بریز و بپاش میکند و شریک تولید سریال پرهزینه و مجهول المنابع «دل» میشود؟/آیا روسای حوزه رعایت نام پدربزرگ مدیر سوره را میکنند؟؟/نکند خدای نکرده برند حوزه مجالی شود برای ورود پولهای بی‌مسئولیت به شبکه خانگی!!؟؟

سعید خندق آبادی-محمد حمزه زاده

نمایش خانگی: در سالهای اخیر بارها و بارها با این پرسش مخاطبان شبکه خانگی روبرو بوده ایم که آیا موسسه هنرهای تصویری سوره که به نام حوزه هنری شناخته میشود واقعا متعلق به حوزه است یا نه؟؟

سعید خندق آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره همواره سعی کرده بر خودگردانی این موسسه تأکید کند و از عدم اتصال به حوزه بگوید ولی این ادعاها هم فقط حجم پرسشها را بیشتر کرده و زمانش است که مدیران حوزه در این باره روشنگری کاملی کنند.

مدیران حوزه بگویند اگر میان موسسه تحت مدیریت خندق آبادی و حوزه ارتباطی نیست چرا این موسسه با برند “سوره” که متعلق به حوزه است کار میکند و مثلا با نام “ویدیو خندق” فعالیت نمیکند؟؟

موسسه هنرهای تصویری سوره به مدیریت خندق آبادی در سالهای اخیر سعی زیادی کرده که با ارقام هنگفت رایت آثاری مسأله دار از “گشت ارشاد” تا همین “رحمان1400” را مال خود کند!

خندق آبادی در ماههای اخیر شریک تولید سریال پرهزینه “دل” هم شده و پرسشهایی درباره شراکتش در یک موسسه ویدیوی درخواستی پربیلبورد(!) مطرح شده؟؟

اگر موسسه سوره برای حوزه است در دوران رکود اقتصادی حوزه پول این بریز و بپاشها از کجا آمده؟؟

اگر سوره برای حوزه است چرا رایت برخی فیلمهایی که مورد تأیید حوزه نبوده اند توسط این موسسه خریداری شده اند!؟؟

اگر هم ماجرا بر سر خودگردانی و سودآور بودن فعالیتهای موسسه سوره است باید این سوال را از مدیران حوزه پرسید که عایدی شان از این خودگردانی چقدر بوده که چشمشان را بر کیفیت فعالیت این موسسه بسته اند؟؟

بماند که در روزگار کاهش شدید فروش فیزیکی محصولات خانگی اینکه موسسه ای پربریز و بپاش به خودگردانی برسد خود محل مداقه است.

وقتی موسسه سوره  خودش حتی یک سیستم پخش مویرگی ندارد و تازه هزینه ای هم میدهد بابت پخش فیزیکی محصولاتی که با کلی هزینه رایتشان خریداری شده واقعا چگونه امکان سودآوری وجود دارد؟؟

به جز این دیدارهایی که خندق آبادی با سرمایه گذارانی نورس نظیر س.خ.ع یا م.ه.ر داشته در کجای معادلات حوزه ای قرار میگیرد که همواره با پرهیز از ارتباط با سرمایه های بی مسئولیت کار کرده؟؟

نکند نسبت خانوادگی سعید خندق آبادی با یکی از وعاظ دوران پهلوی است که عاملی شده تا حتی مدیران حوزه هم نتوانند به روشنی تکلیف موسسه سوره را مشخص کنند؟؟

 

2 دیدگاه‌ها

  1. خود من بابت یک کار با حوزه از شهریور96 هنوز طلب دارم
    حوزه اگه پول داره پول ما رو بده
    بعیده این بابا هم پولاش از سمت حوزه باشه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید