فیلم “احمد به تنهایی” با باران کوثری بدون اکران در شبکه خانگی

نمایش خانگی/پیمان مقیمی: افزایش آمار آثار پشت خط اکران مانده، باعث شده کم کم برخی از صاحبان آثار، همزمان با آغاز اکران سینماها، اکران آنلاین خود را استارت بزنند و برخی نیز تصمیم بگیرند فیلم خود را بدون اکران، مستقیما روانه شبکه خانگی کنند.

باران کوثری که امسال سه فیلم گیجگاه، عامه پسند و چرا گریه نمیکنی را در سینماها داشت با فیلم “احمد به تنهایی” به شبکه خانگی آمده. این فیلم را حسین مهکام ساخته که بدون اکران در سینما، مستقیما روانه اکران آنلاین نماوا شده.

آندرانیک خچومیان، احمد نگهبان، امیر شهرابی، بابک کریمی، باران کوثری، حمید گرامی فر، سروش صحت، سهیل مستجابیان، شاهرخ فروتنیان، عبدالخالق استواری، علیرضا استادی، علیرضا شریف زاده، غلامعلی رضایی، مازیار تهرانی، مجید بیرقیان، محمد جزایری، محمدعلی ارکان، نازآفرین فرجی بازیگران فیلمند و محمود کلاری فیلمبردار باسابقه نیز در این فیلم نقش کوتاهی ایفا کرده.

فیلم احمد به تنهایی
فیلم احمد به تنهایی

“احمد به تنهایی” به مانند ساخته قبلی مهکام “بی حسی موضعی” یکی دو کاراکتر اصلی دارد و مابقی کاراکترها، فرعی است. سهیل مستجابیان در نقش احمد مسعود ظاهر شده؛ روانپزشکی که بعد از ناپدید شدن همسرش به سراغ دوست و آشنا می‌رود ولی هیچ کدام کمکش نمی‌کنند تا اینکه شباهنگام یک زن مکالمه ای عجیب را با او آغاز می‌کند.

فیلم قبلی حسین مهکام “بی حسی موضعی” که با حمایت محمدصادق رنجکشان تولید شده بود در اکران سینماها فقط حدود ۳۰۰میلیون فروخت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید