یک گاف بزرگ در دست و دلبازی 100 هزار تومانی برای کمک به فروش فیلمی محصول یک سازمان ارزشی+عکسی

ایستاده در غبار

نمایش خانگی: نسخه خانگی «ایستاده در غبار» که بهترین فیلم از نگاه هیأت داوران جشنواره سی و چهارم فیلم فجر بود به تازگی از سوی موسسه هنرهای تصویری سوره به شبکه خانگی عرضه شده است.

به گزارش نمایش خانگی برای کمک به بالا رفتن فروش فیلم، موسسه سوره وابسته به حوزه هنری رقابتی را هم ترتیب داده است؛ رقابتی که به ده برگزیده آن جایزه 100 هزار تومانی و به نفر اولش هم 200 هزار تومان جایزه اعطاء خواهد شد.

شرکت در این رقابت هم ساده تر از حد ممکن است؛ کافیست به همراه نسخه ارژینال فیلم یک عکس گرفته شده و برای کانال رسمی سوره سینما فرستاده شود!

فارغ از رقم اندک جایزه ای که برای ایجاد رقابت مرتبط با فیلمی محصول سازمان هنری-رسانه ای اوج که بودجه های قابل توجه برای تولیداتش در اختیار دارد درنظر گرفته شده اینکه بر روی اعلان تبلیغاتی این رقابت، «ایستاده…» بهترین فیلم مردمی جشنواره معرفی شده جای سوال دارد!!!

برمبنای نظرسنجی آرای مردمی جشنواره سی و چهارم این «ابد و یک روز» بود که عنوان بهترین فیلم مردمی را به خود اختصاص داد و بعد از این فیلم هم تازه «بادیگارد» و «بارکد» قرار داشتند و پس از این سه فیلم تازه «ایستاده…» جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده بود.

اعلان رقابت خرید نسخه خانگی «ایستاده در غبار»
اعلان رقابت خرید نسخه خانگی «ایستاده در غبار»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید