«ابد..»، «…دزدی عاشقانه» و «دراکولا»؛ پرفروشترین محصولات شبکه خانگی/ناکامی «دختر» در جلب توجه مخاطبان شبکه خانگی

«ابد و یک روز» در شبکه خانگی

نمایش خانگی: اقبال مخاطبان به شبکه نمایش خانگی در هفته گذشته به واسطه عرضه آثاری سینمایی همچون «ابد و یک روز»، «دراکولا» و «یک دزدی عاشقانه» نسبتا مثبت بود.

به گزارش نمایش خانگی در این میان «ابد و یک روز» از موسسه تصویرگسترپاسارگاد سعید روستایی با بازی نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و پیمان معادی علیرغم درونمایه کاملا جدی خود به واسطه رویکرد مثبتی که داوران جشنواره سال قبل به آن داشتند با استقبال مخاطبان روبرو شده و جزو پرفروشترین عناوین شبکه نمایش خانگی بوده است.

کمدی «یک دزدی عاشقانه» امیرشهاب رضویان از موسسه گلرنگ رسانه با بازی مهدی هاشمی، فرهاد آییش و لادن مستوفی نیز به واسطه درونمایه طنازانه خود توانسته توجهات را به خود جلب کند. کمدی-وحشت «دراکولا»ی رضا عطاران از شرکت تصویرگسترپاسارگاد به واسطه نام عطاران هم که شده به خانه های مخاطبان رفته است اما برخی از مخاطبان به هنگام تماشای فیلم به تردید افتاده اند که آیا این فیلم جدی است یا طنز و همین باعث شده از تجربه متفاوت عطاران که فضای دلهره را با کمدی ترکیب کرده حیرتزده شوند.

عدم توجه مخاطبان به «دختر»، «زمانی برای درنگ» و…

فیلم «دختر» رضا میرکریمی از موسسه هنرهای تصویری سوره با بازی فرهاد اصلانی و مریلا زارعی علیرغم ارائه بسته هدیه سورتمه سواری به خریداران نتوانسته چنان که باید مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

فیلم ویدیویی «زمانی برای درنگ» روح ا.. حجازی از موسسه هنرنمای پارسیان علیرغم حضور بازیگرانی نظیر مهران احمدی، حسین یاری و مریم کاویانی نتوانسته گرمای چندانی به بازار شبکه خانگی دهد ولی در مقابل آلبوم تصویری گروه موسیقی «رستاک» از شرکت هنراول که جزو معدود محصولات موزیکال تصویری است که به شبکه خانگی عرضه شده با اقبال روبرو شده است.

فیلم ویدیویی «سکه» حسن حج گذار از موسسه ریزموج با بازی و تصویر گل درشت عماد طالب زاده و «یک گزارش واقعی» داریوش فرهنگ از موسسه هنرنمای پارسیان با بازی کامبیز دیرباز، گلاره عباسی، جمشید مشایخی هم از جمله محصولات کم اقبال شبکه خانگی در هفته گذشته بوده اند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید