تکذیب خرید رایت خانگی «اکسیدان»- فیلم توقیفی حوزه هنری- توسط حوزه!⇔پیشتر خرید رایت «گشت2» هم تکذیب شده بود اما این فیلم از طریق موسسه وابسته به حوزه به شبکه خانگی آمد

نمایی از «اکسیدان» که جواد عزتی در قالب یک دگرباش فرورفته

نمایش خانگی: در حالی که در روزهای گذشته خبری مبنی بر خرید رایت خانگی فیلم «اکسیدان» که حوزه هنری آن را توقیف کرده توسط موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به حوزه هنری منتشر شد(اینجا را بخوانید) اما این خبر تکذیب شد.

سعید خندق آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری در گفتگو با رسانه اصولگرای «فارس» گفت: رایت فیلم «اکسیدان» توسط موسسه هنرهای تصویری سوره خریداری نشده و این خبر کذب است. 

از سوی دیگر منوچهر محمدی تهیه کننده «اکسیدان» هم درباره خرید رایت ویدیویی «اکسیدان» توسط حوزه هنری گفت: قرار داد رایت ویدیویی فیلم در دی ماه سال 95 و پیش از فیلمبرداری با حوزه هنری تنظیم شده بود، اما پس از اتفاقات اخیر پیرامون فیلم و تحریم آن توسط حوزه هنری، توزیع نسخه شبکه نمایش خانگی فیلم سینمایی «اکسیدان» توسط یک شرکت ویدیو رسانه بخش خصوصی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» پیشتر به هنگام انتشار شایعات مبنی بر خرید رایت خانگی «گشت2» توسط موسسه سوره هم خندق آبادی شایعات را تکذیب کرد اما در هفته های گذشته دیده شد که این فیلم توسط موسسه هنرهای تصویری سوره به شبکه خانگی عرضه شد.

حالا باید منتظر ماند و دید ماجرای تکذیب خرید رایت خانگی «اکسیدان» هم با عرضه آن از طریق سوره امتداد خواهد یافت یا این بار دیگر فیلم به موسسه ای دیگر برای عرضه واگذار خواهد شد؟؟؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید