بازار چرم به کمک «گشت2» آمد یا به کمک موسسه وابسته به حوزه هنری؟+عکس

اعلانهای «گشت2» با آگهی بازار چرم

نمایش خانگی: قاچاق «گشت2» در شبکه زیرزمینی عرضه محصولات خانگی که رییس اداره نظارت ادعا کرده ریشه آن در ورامین است موجب شد مجوز نسخه خانگی این کمدی در کمترین زمان و بدون کمترین سانسور صادر شود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» کمدی «گشت2» در حالی بناست از ششم خردادماه در شبکه خانگی توزیع شود که بر روی اعلانهای این فیلم نام یک بازار چرم به چشم می خورد!!

این بازار چرم که به نظر می رسد اسپانسر نسخه خانگی فیلم باشد از پرمخاطب بودن این فیلم در سینماها بهترین استفاده را کرده و با قرار دادن تبلیغ خود بر روی پوسترهای «گشت2» حسابی خود را شناسانده است.

صدالبته که باید هزینه این تبلیغ برای فیلمی که شنیده ها از رقم میلیاردی خرید نسخه خانگی آن حکایت دارد هم بالا بوده باشد و این معنایی ندارد جز آن که «گشت2» قبل از عرضه هم برای موسسه هنرهای تصویری سوره که دارنده رایت خانگی آن است سودآور بوده است.

مدیر موسسه هنرهای تصویری سوره که وابسته به حوزه هنری است پیشتر و به هنگام انتشار اخبار مربوط به خرید رایت این فیلم به تکذیب این ماجرا پرداخته بود شاید بخاطر توقیف قسمت اول توسط حوزه هنری اما در نهایت مشخص شد که آن تکذیب دروغین بوده و رایت خانگی در اختیار هنرهای تصویری سوره است.

اعلانهای «گشت2» با آگهی بازار چرم
اعلانهای «گشت2» با آگهی بازار چرم
اعلانهای «گشت2» با آگهی بازار چرم
اعلانهای «گشت2» با آگهی بازار چرم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید