کارگردان سریال بیان کرد⇐«ساخت ایران2» اثری بینابین سینما و سریال است/بخش خارجی کار را از ابتدای سال 97 در چین ضبط خواهیم کرد

ساخت-ایران-2

نمایش خانگی: فصل اول «ساخت ایران» شش سال پیش به کارگردانی محمدحسین لطیفی تولید شد و با اقبال مخاطبان شبکه خانگی روبرو گشت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» به تازگی تولید فصل دوم «ساخت ایران» این بار با حضور برزو نیک نژاد  به عنوان کارگردان و همچنان با حضور منصور سهراب پور-امیر پروین حسینی به عنوان تهیه کننده، در مرحله فیلمبرداری قرار دارد؛ در فصل دوم همچنان محمدرضا گلزار و امین حیایی هستند که نقشهای اصلی را بازی میکنند و سحر دولتشاهی، سارا بهرامی، مهران احمدی و محسن کیایی ایفاگر کاراکترهای مکملند.

برزو نیک نژاد کارگردان سریال «ساخت ایران ۲» درباره ویژگی های این مجموعه به «مهر» گفت: این مجموعه تفاوت زیادی با سریال هایم در تلویزیون دارد و با اینکه تجربه اولم در شبکه نمایش خانگی است ولی تلاش می کنم خروجی کار جذاب باشد.

وی ادامه داد: تاکنون سه فیلم سینمایی و چند سریال کار کرده ام و این سریال اثری بینابین سینما و سریال است. سرعت و زمان‌بندی در سریال های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی خیلی فرق دارد ولی اینجا سعی می کنیم لحظات مفرح و خوبی فراهم کنیم.

نیک نژاد با اشاره به نویسندگی این سریال اظهار کرد: امیر عربی فیلمنامه فصل دوم «ساخت ایران» را می نویسد و ما گاهی با هم گفتگوهایی هم داریم. اولین تجربه من با او در سریال «دردسرهای عظیم ۲» بود ولی او بیشتر سینمایی می نویسد.

وی اضافه کرد: ما سعی کردیم جذابیت های بصری را به این سریال اضافه کنیم و تلاش داریم این فصل از سری اول آن جذاب تر باشد. خود من هم سعی کردم از قابلیت های کمدی و طنز نه فقط در کلام بلکه شوخی های تصویری استفاده کنم. در این سریال بازیگران زیادی جلوی دوربین هستند و امیدوارم مردم از آن لذت ببرند.

نیک نژاد درباره سفر به کشور دیگر برای ضبط سریال عنوان کرد: فعلا تصویربرداری سریال ادامه دارد و احتمالا اواخر اسفندماه چند روز استراحت خواهیم داشت تا اوایل فروردین به چین سفر کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید