واکنش بهمن فرمان‌آرا به انتشار پوستری بی‌ربط با فیلمش+عکس 

بهمن فرمان آرا

نمایش خانگی: انتشار گزارشی درباره عرضه فیلم «خاک آشنا»ی بهمن فرمان آرا با پوسترهایی غیرمرتبط با فیلم سبب ساز آن شد که شرکت دارنده رایت فیلم یعنی موسسه رسانه های تصویری اقدام به تغییر پوسترها بگیرد.

به گزارش نمایش خانگی دو روز قبل بود که از عرضه پوستر «به زودی» این فیلم با تصاویر کاملا بی ربط با «خاک آشنا» گلایه کردیم(اینجا را بخوانید) و حالا بهمن فرمان آرا به «نمایش خانگی» گفته است که طی تماسی با مدیران موسسه رسانه های تصویری از آنها خواسته پوسترها را عوض کنند.

فرمان آرا که این روزها درگیر فیلمبرداری تازه ترین اثرش «دل دیوانه» است با اشاره به اینکه گزارش مندرج در «نمایش خانگی» باعث شد از ماجرای پوستر بی ربط «خاک آشنا» باخبر شود اظهار داشت: دیدن این پوستر واقعا متعجبم کرد چون «خاک آشنا» هم پوستر دارد و هم عکس و نیازی نیست که از عکسهای بی ربط برای پوسترهای آن استفاده شود.

فرمان آرا با اشاره به گفتگویش با مدیران صاحب رایت فیلم ادامه داد: مالک نسخه ویدیویی فیلم موسسه رسانه های تصویری است و طی تماسی که با مدیران آنها داشتم گلایه ام را ابراز کردم و بنا شد پوستر را خیلی زود تغییر دهند.

بهمن فرمان آرا درباره اینکه آیا طراحی پوستر ویدیویی را زیرنظر خود انجام خواهد داد یا نه بیان داشت: این روزها درگیر «دل دیوانه» هستم ضمن اینکه باید مقدمات اکران «دلم میخواد» را هم فراهم کنم و وقت این را ندارم که مجددا به دنبال طراحی پوستر برای فیلمی بروم که 9 سال پیش تولید شده است.

این کارگردان خاطرنشان ساخت: مدیران رسانه های تصویری قول مساعد دادند که برای فیلم، پوسترهای مرتبط آماده کنند.

خاک آشنا
پوستر بی ربط «خاک آشنا» که بناست تغییر پیدا کند!

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید