مدیرکل نمایش خانگی ارشاد⇐هیچ مجوزی برای «بازیهای تاج و تخت» صادر نشده/با عرضه‌کنندگان این آثار برخورد خواهد شد/موسسات ویدیوی درخواستی برای عرضه آثارشان باید مجوز ارشاد را بگیرند

حسین پارسایی

نمایش خانگی: مدیرکل نمایش خانگی ارشاد در واکنش به تبلیغات یکی از سامانه‌های ویدیوی درخواستی در استفاده از بازیگر سریال «بازیهای تاج و تخت»(اینجا و اینجا را بخوانید) عرضه اینگونه آثار را غیرقانونی عنوان کرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی در خصوص استفاده یکی از شرکت‌های فعال در حوزه vod از تصویر بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» با رد اعطای مجوز برای عرضه این سریال اظهار داشت: سريال «بازيهای تخت و تاج» مجوز ندارد، رايت آن هم خريداري نشده و اساسا اين سريال و آثار مشابه علاوه بر محتواي نامناسب با توجه به قوانين كپي رايت نیز غير قابل خريداري براي عرضه در ايران هستند.

وی تصریح کرد: هيچ سايتي از جمله سایت «فيلیمو» مجاز به عرضه این اثر و یا استفاده تبلیغاتی از سریال و آثار مشابه نيست و هيچ مجوزي هم از سوي دفتر نمايش خانگي سازمان سینمایی برای این منظور صادر نشده است. بنابراين بارگزاري اين قبيل آثار تخلف آشكار است.

مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی تأکید کرد: با توجه به توضیحات ارائه شده،به استناد ماده ٢ قانون نحوه مجازات مجموعه قوانين و مقرارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مصوبه مجلس شوراي اسلامي از طريق مراجع ذيربط پيگيري و برخورد خواهد شد.

پارسايي در خاتمه اظهار داشت: كليه سايت‌ها و موسسات vod داراي مجوز، موظف هستند همچون ساير موسسات ويدئورسانه براي محتواي آثار برابر قوانین و مقررات از دفتر نمايش خانگي سازمان سينمايي پروانه نمايش دريافت كنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید