عرضه فیلم 50 دقیقه ای به نام فیلم بلند به مخاطبان!!+عکس

بیست هفته

نمایش خانگی: اخیرا در ویدیوکلوبها و سوپرمارکتها شاهد توزیع فیلمی بوده ایم با عنوان “بیست هفته” که هر چند از شکل و شمایل پوستر آن این طور برمی آید که فیلم بلندی است با بازی مصطفی زمانی و سحر دولتشاهی اما واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش نمایش خانگی “بیست هفته” یک فیلم نیمه بلند 50 دقیقه ای است از کارگردان جوانی به نام مصطفی قراگوزلو که در یک دی.وی.دی در شبکه خانگی توزیع شده است.

حمایت از فیلمهای کوتاه و نیمه بلند باکیفیت و عرضه آنها در شبکه خانگی فرآیندی کاملا منطقی و قابل تحسین است اما به نظر می رسد در اطلاع رسانی مرتبط با این محصولات نباید روندی شکل گیرد که فریب مخاطب به نظر برسد.

“بیست هفته”  از طریق شرکت پخش ریزموج با همراهی آریانما به شبکه خانگی عرضه شده است بدون اینکه بر روی جلد فیلم یا پوسترهایش فرمت اثر که نیمه بلند است درج شود و همین امر گلایه های برخی مخاطبان را هم موجب شده است.

وقتی محصولی با قیمت یک فیلم بلند به مخاطب عرضه می شود طبیعی است مخاطب هم انتظار داشته باشد لااقل 90 دقیقه فیلم ببیند نه اینکه یک فیلم نیمه بلند را با قیمت یک محصول بلند به او عرضه کند.

سحر دولتشاهی ، مصطفی زمانی ، شقایق فراهانی ،محمدرضا غفاری و ستاره پسیانی بازیگران “بیست هفته” هستند.  فیلم روایتگر زندگی زن و شوهری است که در آستانه مهاجرت در گیر حوادث و مشکلاتی می‌شوند…

بیست هفته
بیست هفته

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید