روایت علیرضا شجاع‌نوری از ارتباط قاچاق محصولات هنری با فروش داروهای زودانزالی!

علیرضا+شجاع نوری
علیرضا+شجاع نوری

نمایش خانگی: در برابر قاچاق محصولات‌مان توسط شبکه‌های ماهواره‌ای، به کجا شکایت کنیم؟ نهایتا این‌طور است که ما اینجا به قوه قضاییه شکایت کنیم که شرکتی در خارج از کشور دارد اموال ما را می‌برد. آنها هم نهایتا می‌توانند به اینترپل بگویند تا مساله را بررسی کند. اما این چیزی نیست که جوابگوی ظلم‌ها در حق ما باشد.

به گزارش سایت نمایش خانگی، علیرضا شجاع‌نوری بازیگر و تهیه‌کننده با بیان مطلب فوق به روزنامه جام‌جم گفت: رجوع به اینترپل زمانی کارآمد است که کمپانی‌های بزرگ بخواهند فیلمی از ما بدزدند اما ما دله‌دزد هم زیاد داریم. یعنی کسانی که امشب یک شبکه دارند و فردا شبکه دیگر. واقعا عین همان افرادی که بار نیسان چپ‌کرده را می‌دزدیدند و آن‌طرف‌تر به دندان می‌کشیدند و بقیه‌اش را می‌فروختند. این‌ها هم به همین شکل کار می‌کنند.

بازیگر “روز واقعه” ادامه داد: در واقع با دو جور شبکه ماهواره‌ای سارق سروکار داریم. شبکه‌هایی که داروی جلوگیری از انزال زودرس جنسی را تبلیغ می‌کنند و شبکه‌های دیگری که داروی جلوگیری از انزال زودرس سیاسی را می‌فروشند و خیلی هم ژست و ادعای روشنفکری دارند! با وجود این ژست‌ها اما باز هم فیلم‌های ما را غارت می‌کنند و یکی از همین شبکه‌هایی که خیلی هم ادعای روشنفکری و روشنگری سیاسی دارد، فیلم ما را غارت کرد. اسم نمی‌برم چون نمی‌خواهم دهان به دهان‌شان بگذارم ولی به‌هرحال کار خودشان را می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید