حواشی زندگی فوتبالیست جنجالی به شبکه خانگی می‌آید+عکس

علیرضا نیکبخت واحدی

نمایش خانگی: فرناز امینی کارگردان جوانی که اخیرا فیلم «حس خوب زندگی» به کارگردانی او با بازی علی انصاریان، علی پروین، خداداد عزیزی و تعدادی دیگر از فوتبالیستهای مطرح به شبکه خانگی آمد(اینجا را بخوانید) به تازگی ساخت یک فیلم ویدیویی دیگر با نام «آوار» را به پایان رسانده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» فیلم «آوار» که عنوانش یادآور یکی از آثار دهه شصتی سیروس الوند است به مانند «حس خوب زندگی» از حضور فوتبالیستهای سابق سود می برد و از جمله علیرضا نیکبخت واحدی، حمید استیلی و بهروز رهبری فرد.

سحر ذكريا بازیگری که در سالهای اخیر بیشتر درگیر همکاری با مهران مدیری بوده است، بهزاد رحيم خاني  و علي كاظمي دیگر بازیگران «آوار» هستند ضمن اینکه اشپيتيم آرفي بازيكن آلماني سابق تيم پرسپوليس در اين فيلم در نقشي خاص ظاهر شده است و داريوش مصطفوي، ميثاق معمارزاده و اميرحسين صادقي نیز در فیلم حضورهایی کوتاه داشته اند.

نیما شاهرخ شاهی و رز رضوی هم به صورت کاملا افتخاری در «آوار» حاضر شده اند. علی گلبهاران و خشایار محسنی تهیه کنندگان «آوار» بوده اند.

«آوار» به آسيب شناسي اجتماعي ورزش و خصوصاً فوتبال در جامعه مي پردازد آن هم در قالب روايت اوج تا فرود يك ستاره فوتبال و همه حاشیه هایی که زندگی این ستاره را دستخوش تلاطم می کند؛ ایفاگر نقش این ستاره فوتبال علیرضا نیکبخت واحدی است که البته در زندگی شخصی اش هم به مانند فیلم پیش رو فراز و نشیبهای فراوانی را طی کرده است.
برای دریافت این نکته که چقدر از حواشی واقعی زندگی نیکبخت به «آوار» راه یافته باید تا زمان انتشار این فیلم در شبکه خانگی صبر کرد.
علیرضا نیکبخت واحدی در کنار فرناز امینی کارگردان و گروهی از عوامل «آوار»
علیرضا نیکبخت واحدی در کنار فرناز امینی کارگردان و گروهی از عوامل «آوار»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید