با یک گاف آشکار⇐ علی انصاریان، علی پروین و خداداد عزیزی به شبکه خانگی آمدند+عکس

حس خوب زندگی

نمایش خانگی: علی انصاریان در سالهای اخیر به پای ثابت بازی در فیلمهای مختص شبکه خانگی بدل شده است و هرازگاه در تولید برخی از این آثار هم مشارکت داشته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» تازه ترین محصول با ایفای نقش انصاریان که به تازگی از طریق موج هنر به شبکه خانگی آمده «حس خوب زندگی» نام دارد.

«حس خوب زندگی» توسط کارگردان جوانی به نام فرناز امینی ساخته شده و کار تهیه آن را محمد شماعیان با همراهی حسن داها مدیرعامل موسسه سینمارسانه آسیا برعهده داشته است. شماعیان که گویا سرمایه گذار تولید محصول هم بوده خود در فیلم ایفای نقش هم کرده است.

«حس خوب زندگی» داستانی عاشقانه را با پیوند زدن به فوتبال روایت میکند و جالب اینجاست که به غیر از علی انصاریان، علی پروین پیشکسوت پرسپولیس و مهدی هاشمی نسب مدافعی که هم در پرسپولیس و هم در استقلال توپ زده بود، خداداد عزیزی و آرش برهانی نیز در فیلم ایفای نقش کرده اند.

حدیث فولادوند، نیما شاهرخ‌شاهی، علی کاظمی، وحید شیخ زاده، شراره رخام و فریبا نادری دیگر بازیگران فیلم هستند.

یک گاف در بسته بندی جلد «حس خوب زندگی» وجود دارد و آن هم اینکه بر روی آن ذکر شده «برای اولین بار با بازی علی پروین» در حالی که یک دهه و نیم پیش از این علی پروین در فیلمی سینمایی با عنوان «فوتبالیستها» به کارگردانی اکبر ثقفی ایفای نقش کرده بود.

حس خوب زندگی
پوستر «حس خوب زندگی» با یک گاف درباره علی پروین

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید