آقای حیدریان! حواستان هست؟⇐ادامه گرانفروشی خودسرانه یک ویدیورسانه خاص

محمدمهدی حیدریان-مهدی یزدانی

نمایش خانگی: چندی قبل از گرانفروشی محصولات موسسه تصویردنیای هنر در نیمه دوم سال خبر دادیم؛ مسأله ای که با مخالفت اغلب شرکتهای فعال نمایش خانگی مواجه شد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» موسسه تصویردنیای هنر کمدی «پا تو کفش من نکن» را به قیمت 6هزار تومان به بازار عرضه کرده بود؛ اتفاقی که با مخالفت موسسات هنرهای تصویری سوره، تصویردنیای هنر، گلرنگ‌رسانه و هنرنمای پارسیان مواجه شد.(اینجا و اینجا و اینجا را بخوانید)

این موسسات فعال در نمایش خانگی خودسری یک شرکت خاص در افزایش قیمت را زیر سوال برده و آن را عاملی بر ریزش مخاطب در شبکه خانگی دانسته بودند.

با این حال تصویردنیای هنر بدون توجه به مخالفت همکاران خود، فیلم تازه خویش «نقطه کور» را هم با قیمت 6 هزار تومان به بازار عرضه کرده است!

این افزایش قیمت که گلایه های مخاطبان را به دنبال داشته به طور غیرمستقیم می‌تواند عاملی باشد بر سوق دادن مخاطبان به سمت شبکه قاچاق محصولات خانگی.

آیا مدیران نمایش خانگی سازمان سینمایی برای جلوگیری از این رفتارهای خودسرانه در افزایش قیمت برنامه ای ندارند؟ البته مدیرکل نمایش خانگی ارشاد که درگیر اجرای یک تئاتر است و سرش شلوغتر از همیشه است پس باید از محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی پرسید که آیا حواسش به رفتارهای خودسرانه شبکه نمایش خانگی نیست؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید