حرفهای جواد نوروزبیگی درباره همراهی فرزاد فرزین با نظام، همکاری فرزین با اوج و نامه ممنوعیتی که…

نمایش خانگی: شایعات درباره ممنوع کاری فرزاد فرزین با وجود پخش سریال “ملکه گدایان” با بازی و صدای او ادامه دارد.

به تازگی جواد نوروزبیگی تهیه کننده سریال دوکارگردانه “میدان سرخ” درباره ماجرای ممنوع کاری فرزاد فرزین حرف زده است.

نوروزبیگی با اشاره به همکاری فرزاد فرزین در  قطعه “مدال مردمی”(قطعه ویژه المپیک 2016) و همصدایی در قطعه پرهزینه “منو بشناس” که هر دو در ارگان ماوا از ارگانهای منسوب به اوج تولید شده به طرح این سوال پرداخته که چرا یک همکار اوج باید ممنوع کار شود؟؟

جواد نوروزبیگی درباره شایعه ممنوع کاری فرزاد فرزین در  برنامه پرانتز باز رادیونمایش گفت: منِ تهیه کننده  وقتی می بینم خواننده ای با نظام نظراتش یکی است و چندی قبل برای سازمان «اوج» خوانده، از طرفی در سریالی دیگر به نام “ملکه گدایان” مشغول بازی است که پخش میشود، با او قرارداد می بندم و خیالم راحت است که آوازخوانیش مشکلی ندارد.

نوروزبیگی ادامه داد: ما با این خواننده قرارداد همکاری داشتیم غافل از اینکه جدیدا مورد ممیزی قرار گرفته است و یکباره نامه ای از بالا میآید که از او استفاده نکنید.

نوروزبیگی افزود: یک منو جلوی تهیه کننده بگذارید که از چه کسانی می تواند استفاده کند. در حال حاضر برای ساخت یک سریال بالغ بر ۴۰ ـ ۵۰ میلیارد هزینه می شود و من تهیه کننده باید امنیت شغلی داشته باشم تا تلفات بودجه کم شودِ

این تهیه کننده تاکید کرد: کلی هزینه می کنم و یک باره به خاطر عکس یک خواننده در فضای مجازی  ممنوع می شود و کل هزینه و کار زیر سوال می رود. به نظرم باید به هنگام دریافت پروانه ساخت لیست افراد ممنوع کار را به تهیه کننده بدهند تا تکلیف مشخص شود.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید