امتداد اقبال به «هیولا» و «سالهای دور از خانه»/فروش میانه «نهنگ آبی»، «احضار» و «رالی ایرانی2» /شکست سنگین «ریکاوری»

ویدئوکلوب

نمایش خانگی: هرچقدر ملودرام «ممنوعه» توانسته بود پیشتاز فروش شبکه خانگی در ماههای ابتدایی سال باشد ولی در گرمای تابستان این کمدیهای «هیولا» و «سالهای دور از خانه» هستند که فروشی بالا داشته اند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، سریال «هیولا» به لطف حضور مهران مدیری که حتی تکرارش در یک قالب هم مخاطب دارد و همراهی فرهاد اصلانی و یک تیم پرتعداد بازیگری توانسته جزو سریالهای پررونق شبکه خانگی در اغلب استانها باشد.

«سالهای دور از خانه» که به تازگی قسمت آخرش ارائه شد در کنار «هیولا» از جمله سریالهای پرمخاطب شبکه خانگی بوده است. «سالها…» به لحاظ تولید، سریالی پرهزینه نبود ولی ایجاد فضایی مفرح و موزیکال توانست رونقش را موجب شود.

«نهنگ آبی» از جمله سریالهای میانه فروش شبکه خانگی بوده است. این سریال با وجود اینکه بازیگران فراوانی داشته ولی چندتکه بودن ساختار و عدم تجربه کارگردانش فریدون جیرانی در شبکه خانگی موجب شد نتواند همپای «هیولا» و «سالها…» عرض اندام کند. فصل دوم «رالی ایرانی» و سریال ترسناک «احضار» دیگر سریالهایی بوده اند که میانه آمار فروش شبکه خانگی در میانه تابستان را به خود اختصاص داده اند.

سریال «ریکاوری» یکی از کم مخاطب ترین سریالهای فصل تابستان بوده است. این سریال که نه به لحاظ داستان و نه به لحاظ بازیها و نه به لحاظ ساختار، حرف تازه ای برای گفتن ندارد تقریبا از همان عرضه اولین قسمتها چندان رضایت مخاطبان را جلب نکرد و هیچ گاه نتوانست همپای سریالهای مطرح شبکه خانگی فروش کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید