توضیحات یک تهیه‌کننده درباره ماجرای جایزه هزار دلاری فیلمی با بازی لیلا حاتمی+عکس

من

نمایش خانگی: به تازگی نسخه خانگی فیلم «من» سهیل بیرقی با بازی لیلا حاتمی در نقش یک زن سرکش و عاصی در شبکه خانگی عرضه شده است.

به گزارش نمایش خانگی فارغ از درجه بندی «15-» که برای این فیلم درنظر گرفته شده و تماشای آن برای افراد زیر 15 سال توصیه نشده است (اینجا را بخوانید) عبارت «برنده جایزه هزار دلاری شوید» که بر روی جلد فیلم درج شده جلب توجه می کند.(اینجا را بخوانید)

سعید خانی تهیه کننده «من» در گفتگو با نمایش خانگی درباره ماجرای این جایزه اظهار داشت: برای اینکه مخاطبان تشویق شوند به خرید نسخه های اصلی و کاهش دانلود و همچنین خرید نسخه های قاچاق تصمیم گرفتیم از میان مخاطبانی که در هفته اول فیلم نسخه اصلی را خریده اند به یک نفر هدیه ای دهیم.

خانی پیرامون اینکه چرا هدیه ای به دلار برای قرعه کشی درنظر گرفته است گفت: فارغ از آن که می خواستیم جایزه مان متفاوت باشد اینکه در نوسانات اخیر قیمت دلار در بازار ارز به این واسطه توجه مخاطبان را به این سمت ببریم که خرید نسخه اصلی امتیاز خاص خود را دارد برایمان اهمیت داشت.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه جایزه هزار دلاری خرید نسخه ارژینال «من» از سوی تهیه کننده به برنده اعطا می شود به نمایش خانگی بیان داشت: ما به جای آن که رایت خانگی «من» را واگذار کنیم ترجیح دادیم که در سود برآمده از فروش شریک باشیم و از این منظر تصمیم گرفتیم برای خریداران هم سورپرایزی به نام جایزه هزار دلاری داشته باشیم که امیدوارم به نوبه خود بتواند کمکی کند در جهت بهبود اوضاع شبکه خانگی و کاهش قاچاق فیلم.

سعید خانی در پایان تأکید کرد: علاقمندانی که در هفته اول «من» را خریده اند می توانند با ارسال هولوگرام روی جلد شانس خود را برای برنده شدن جایزه هزار دلاری امتحان کنند.

من
من

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید