عرضه فیلمی از لیلا حاتمی با درجه بندی سنی «15-» در شبکه خانگی!+عکس

من لیلا حاتمی

نمایش خانگی: “من” سهیل بیرقی از جمله فیلمهای اکران 95 است که با اقبال مخاطبان جوان مواجه شد و البته توانست تا پایان اکران رقم فروش 2 میلیارد و  700 میلیون تومان را به دست آورد.

به گزارش نمایش خانگی حالا بنا شده نسخه خانگی این فیلم از طریق موسسه ویدیورسانه فیلمسازان با پخش هنراول به شبکه خانگی بیاید.

“من” که برخی رسانه ها از شباهتهای آن با فیلم ایتالیایی “عسل” ساخته “والریا گولینو” سخن گفته اند، داستان زنی سرکش با بازی لیلا حاتمی را روایت می کند که تلاش دارد به گونه ای قانونی و کاملا تمیز افعال غیرقانونی خود را پیش ببرد! امیر جدیدی، مانی حقیقی، بهنوش بختیاری و علیرضا استادی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

برای پخش این فیلم در شبکه خانگی درجه بندی سنی “15-” درنظر گرفته شده و تماشای آن برای افزاد زیر 15 سال توصیه نمی شود! درست شبیه همان روندی که برای اکران سراسری فیلم پیاده شده بود اما جالب اینجا بود که در سالنهای نمایش فیلم کم مواجه نبودیم با نوجوانانیزیر 15 سالی که به خاطر همذات پنداری با روحیات عصیان گرایانه کاراکتر اصلی به تماشای فیلم آمده بودند.

حالا بناست این فیلم در شبکه خانگی هم با همین درجه بندی سنی پخش شود که طبیعی است صرفا یک توصیه است و نمی توان از فروشندگان خواست این فیلم را به افراد زیر 15 سال نفروشند.

من
من

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید