فروش اینترنتی محصولات «هنرهای تصویری سوره» وابسته به حوزه هنری با 50 درصد تخفیف⇒آیا تخصیص این تخفیفها برای ویدیورسانه‌های خصوصی هم میسر است؟

موسسه هنرهای تصویری سوره

نمایش خانگی: فروش اینترنتی کلیه محصولات توزیع شده در شبکه نمایش خانگی موسسه «هنرهای تصویری سوره » حوزه هنری آغاز شد.

به گزارش نمایش خانگی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره در حالی خبر از آغاز فروش اینترنتی محصولات این موسسه تا سقف 50 درصد تخفیف داده که به نظر می رسد تخصیص چنین تخفیفهایی برای بسیاری از شرکتهای خصوصی ویدیورسانه ممکن نباشد و صرفا برای شرکتی مانند هنرهای تصویری سوره که وابسته به حوزه هنری است، امکان دارد.

سعید خندق آبادی مدیرعامل موسسه «هنرهای تصویری سوره» گفت: با توجه به رشد شهرها و جمعیت، مردم جهت تامین نیاز روزمره مجبور به هزینه منابع ارزشمندی مانند زمان و انرژی هستند. در حالی‌که می‌‌توان بدون صرف هزینه‌‌های فوق اقلام مورد نیاز را از طریق فروشگاه‌‌های مجازی تامین کرد.

وی افزود: فروش اینترنتی در میان مردم از جایگاه خوبی برخوردار است و امروزه فروش اینترنتی رقیب سرسختی برای فروشگاه‌های فیزیکی شده است.

خندق آبادی با بیان این‌که بخش بزرگی از فروش اینترنتی مرتبط با محصولات فرهنگی می‌باشد که تمامی ژانرها (از جمله کودک و نوجوان، اجتماعی، کمدی، دفاع مقدس و …) در بر گرفته است و همچنین در رصد محصولات فرهنگی که به صورت فیزیکی توزیع می‌شدند متوجه شدیم که عرضه و فروش اینترنتی کلیه محصولات فرهنگی میتواند در رونق شبکه نمایش خانگی و همچنین برای مخاطبان ما بسیار با اهمیت باشد.

مدیرعامل موسسه «هنرهای تصویری سوره» در پایان گفت: علاقه‌مندان به دریافت محصولات فرهنگی می‌‌توانند با مراجعه به نشانی www.vacsoureh.com اقلام مورد نظر را در کمترین زمان ممکن و با مناسب‌‌ترین قیمت در تهران و شهرستان‌ها تهیه کنند.

از ویژگی‌های خرید اینترنتی محصولات موسسه «هنرهای تصویری سوره » با توجه به حذف بسیاری از هزینه‌ها در توزیع فیزیکی و همینطور با دریافت سود بسیار کم محصولات، تا 50 درصد تخفیف برای خرید اینترنتی محصولات خود قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید