توضیحات تهیه‌کننده «ساخت ایران2» درباره علل تأخیر در عرضه قسمت نهم این سریال

ساخت ایران2

نمایش خانگی: سریال کمدی-ماجرایی «ساخت ایران2» از جمله سریالهای عرضه شده ماههای اخیر شبکه خانگی است؛ سریالی که از طریق «دنیای هنر» و «هنراول» به شبکه خانگی عرضه میشود.

هشتمین قسمت این سریال سیزدهم تیرماه به شبکه خانگی عرضه شد و درحالی که گمان می‌شد نهمین قسمت سریال بیستم تیرماه به شبکه خانگی عرضه شود اما این اتفاق نیفتاد تا پرسشهایی متعدد درباره این تأخیر شکل گیرد؛ از ممیزیهای وارده به سریال تا عدم اقبال به قسمتهای ابتدایی و نیاز به تغییر جهت در ادامه سریال؟؟

امیر پروین‌حسینی تهیه کننده «ساخت ایران2» بی اشاره به این پرسشها از دلایل فنی در عدم عرضه به موقع قسمت نهم یاد کرد و به سایت «نمایش خانگی» گفت: مشکلات فنی باعث شد هفته قبل عرضه سریال را نداشته باشیم ولی قسمت نهم چهارشنبه همین هفته 27تیرماه توزیع خواهد شد و بعد از آن هم سعی خواهد شد سریال به صورت هفتگی عرضه شود.

پروین‌حسینی با بیان اینکه سریال در آخرین روزهای فیلمبرداری قرار دارد ادامه داد: به لحاظ تولید مطابق برنامه جلو رفته‌ایم و کمی و کاستی نداریم و برای همین در هفته های آینده هم سریال سروقت توزیع میشود.

این تهیه کننده پیرامون روند صدور مجوز سریال بیان داشت: مجوز سریال به صورت قسمت به قسمت صادر میشود یعنی قسمت نهم مجوز میگیرد و به پخش میرسد و بعد قسمت دهم برای صدور مجوز بازبینی میشود و به همین ترتیب.

یک دیدگاه

  1. باعرض سلام خدمت تهیه کننده وکارگردان ساخت ایران 2 نمیدونم عرضم رو میخوانید یانه.ولی به عرض تون میرسونم خواهشا هرکس میخواند به تهیه کننده یاکارگردان برسوند .سپاسگذارم..راستش من ناخواسته ونادانسته چندین قسمت ازسریال شما رو از یه کافینتی خریداری کردم دربین دیدن چند قسمتش متوجه شدم که دانلوند شده است واین باعث ناراحتی من وخانوادهم شده لذا خواستم ازاین طریق ازشما حلالییت بطلبم که ناخواسته دزدی کرده ام خواهشا مرا ببخشید یا بگویید چکار کنم تا حلالم کنید .؟؟؟؟.باسپاس ازشما.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید