کارگردان کلیپهای تتلو هم مجری شد!+عکس و فیلم

امیر تتلو و اردشیر احمدی

نمایش خانگی: گسترده شدن حیطه برنامه سازی در فضای مجازی و عرضه از طریق سامانه هایی که به گونه VOD(ویدیوی درخواستی) یا نظایر آن مانند UGC(عرضه محتوا توسط کاربر) فعالیت می کنند سبب ساز آن شده است که بسیاری از آنها که فکر می کنند استعداد یا ایده نویی در حیطه تولید برنامه های کم هزینه دارند به سمت برنامه سازی در این فضا بیایند.

به گزارش نمایش خانگی از جمله تازه ترین برنامه هایی که در این مسیر تولید شده و به مخاطب عرضه می شود برنامه ایست با عنوان «جعبه سیاه» که تلاش دارد در گفتگو با برخی چهره های خاص برای خود مخاطب پیدا کند.

نکته جالب درباره «جعبه سیاه» آنست که اجرای آن را اردشیر احمدی برعهده دارد؛ جوانی که بیش از همه به خاطر رفاقت صمیمانه با امیر تتلو و ساخت ویدیوکلیپهای اوست که شهرت کسب کرده است.

تتلو پیشتر در معدود گفتگوهای تصویری و از جمله گفتگو با رضا رشیدپور در «دید در شب» به ذکر خیر اردشیر احمدی پرداخت و حالا اردشیر احمدی در سومین برنامه «جعبه سیاه» از تتلو دعوت کرده که در برابر وی نشسته و به پرسشهایی مختلف از روند کاری تا مدت بازداشتش پاسخ دهد.

گردانندگان «جعبه سیاه» که مهمترین شان همین اردشیر احمدی است ادعا کرده اند هیچ گرایش سیاسی را دنبال نمی کنند و تنها با شیوه ای جذاب به دنبال معرفی سبک زندگی شخصیت های مشهور جامعه از کلیه اقشار است با این حال دومین برنامه آنها اختصاص داشت به شهرام جزایری که در برابر دوربین قرار گرفته و از دستاوردهای خود حتی در زندان بگوید!!!

بد نیست بدانید اردشیر احمدی حدودا یک سال قبل ادعا کرده بود می خواهد فیلمی با عنوان «اشتباس» که مروری دارد بر بخشهایی از زندگی بابک زنجانی را بسازد که البته بعد از ساخت یک پایلوت چند دقیقه ای و انتشار تصاویری از فیلم، تولید فیلم کاملا متوقف شد.

برای دیدن آنونس برنامه «جعبه سیاه» اینجا را کلیک کنید.

اردشیر احمدی در برابر تتلو در «جعبه سیاه»
اردشیر احمدی در برابر تتلو در «جعبه سیاه»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید