ایفای نقش بازیگر «پایان نامه» در نسخه سریالی «خوب بد جلف»!!

حامد کمیلی-حامد کلاهداری-پایان نامه

نمایش خانگی: پیمان قاسم‌خانی بعد از موفقیت تجاری نخستین فیلم سینمایی اش «خوب بد جلف» به سراغ نگارش نسخه سریالی همین فیلم رفت تا با همراهی موسسه تصویرگسترپاسارگاد آن را به تولید برساند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در ماههای گذشته از حضور بازیگران اصلی فیلم منبع یعنی پژمان جمشیدی، سام درخشانی و حمید فرخ نژاد به عنوان هسته مرکزی سریال نام برده شده و حالا حضور حامد کمیلی هم در این سریال قطعی شده است.

حامد کمیلی از جمله بازیگرانی که از طریق تلویزیون و با سریالهایی همچون «اغما» مورد توجه قرار گرفت و بعدتر توانست در آثاری سینمایی همچون «تردید» و «پسر آدم دختر حوا» ایفای نقش کند از اواخر دهه هشتاد و به واسطه بازی در سریال انتخاباتی «پایان نامه» که ورای محتوای مغشوش به لحاظ ساختاری اثری ضعیف به شمار می‌آمد از جریان اصلی سینما دور شد ولی در سالهای اخیر و با ایفای نقش در موزیکال «ایتالیا ایتالیا» تلاشهایی برای بازگشت داشته است.

تهیه کننده «خوب بد جلف» در تلاش است تا آن را برای پخش در نوروز سال آینده یا نیمه دوم امسال آماده کند. از بهروز افخمی به عنوان گزینه اصلی کارگردانی این سریال نام برده میشود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید