تهيه‌کننده «آينه بغل» هم جشنواره‌دار شد!

امیر-پروین-حسینی-منصور-سهراب-پور-منوچهر-هادی

نمايش خانگي: در سالهايي که تعدد برگزاري جشنواره در ايران بدون روشن بودن دستاوردهاي اين جشنواره‌ها و البته وابستگي اغلب اين جشنواره‌ها به منابع عمومي از جمله مباحث انتقادبرانگيز است بناست يک جشنواره جديد به راه بيفتد.

به گزارش سايت خبري-تحليلي «نمايش خانگي» بعد از حضور مهدي يزداني در موسسه رسانه های تصویری، وقفه اي در برگزاري جشنواره ياس به عنوان تنها جشنواره تخصصي شبکه خانگي کشور پيش آمد و حالا دبیر انجمنی موسوم به شرکتها و موسسات فیلمسازی ایران که مشخص نیست نقشش در ارتقای شبکه خانگی چیست از راه‌اندازی جشنواره ای برای شبکه خانگی به دبیری امیر پروین‌حسینی تهیه‌کننده آثاری نظیر «آینه بغل»، «من سالوادور نیستم» و «زاپاس» خبر داده است.

مهدي کوهياني دبير انجمن صنفي شرکت‌ها و موسسات فيلمسازي ايران با اشاره به اينکه هنوز زمان و چگونگي برگزاري جشنواره فيلم «ياس» که در سال هاي گذشته ويژه آثار شبکه نمايش خانگي و توسط موسسه رسانه هاي تصويري از زيرمجموعه هاي سازمان سينمايي برگزار مي شد، مشخص نيست به «مهر» گفت: قرار بود يک جشن صنفي با موضوع آثار نمايش خانگي و همه اشکال تصويري غير از توليدات اکران که شامل فيلم هاي کوتاه اينستاگرامي، تلگرامي و اشکال جديد و نوين ارتباطي که بين مردم نيز جايگاه مناسبي پيدا کرده است، برگزار شود.زد

وي ادامه داد: همچنين با برگزار نشدن جشنواره فيلم «ياس» پيشنهادهايي مطرح شد که اين جشنواره نيز توسط بخش خصوصي برگزار شود و در اين زمينه مذاکراتي با موسسه رسانه هاي تصويري و صنف VOD صورت گرفت تا بتوانيم اين جشنواره را مانند گذشته برگزار کنيم.

دبير انجمن صنفي شرکت ها و موسسات فيلمسازي ايران تاکيد کرد: پيشنهاد ما اين است که اين جشنواره را به دبيري امير پروين حسيني از اعضاي انجمن در تهران برگزار کنيم ولي تا زماني که به تفاهم لازم با سازمان سينمايي نرسيم نمي توانيم تصميم نهايي را بگيريم. البته پيشنهادهاي جديدي در زمينه نحوه برگزاري جشنواره در دست داريم تا همه اشکال انتقال تصوير را در اين جشنواره ببينيم. جشن صنفي شبکه نمايش خانگي با جشنواره فيلم «ياس» متفاوت است و نگاهي کاملا صنفي داريم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید