پرسشهای یک کارگردان تئاتر درباره «الیور توئیست»ی که مدیرکل نمایش خانگی روی صحنه برده⇐شرکتی که سرمایه 2.5 میلیاردی را داده واقعی است یا پوششی؟/چرا یک اپلیکیشن استوری‌بوردهایش به مدت 3 ماه در اختیار این تئاتر قرار داده؟

الیور توئیست-حسین پارسایی

نمایش خانگی: نمایش موزیکال «الیور توئیست» که حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی ارشاد روی صحنه برده است از همان ابتدای روی صحنه رفتن با پرسشهای فراوان روبرو بود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» به تازگی شکرخدا گودرزی که خودش از جمله کارگردانان تئاتری است در تحلیلی بر این نمایش که در «شرق» ارائه شده پرسشهایی تازه طرح کرده درباره شرکت سرمایه گذار و حامی تبلیغاتی این نمایش.

شکرخدا گودرزی نوشت: دراختيارگذاشتن تسهيلات براي توليد تئاتر تجملي و بي‌ارتباط با هويت و پيشینه فرهنگي طبق کدام سند توسعه فرهنگي انجام گرفته است؟ پشت پرده برخي تسهيلات چيست و چرا شفاف نمي‌شود؟ آيا طبق گفته کارگردان اليور در برنامه تلويزيوني، سابقه دارد کارگرداني حقوق کارکنان تالاري را بپردازد؟! و باز طبق گفته خود کارگردان، در برنامه «چشم شب روشن» به سرمايه‌گذاري دوونيم‌ميلياردي شرکت رايحه هنر شرق اشاره مي‌شود! اين شرکت واقعي است يا پوششي؟!

این کارگردان ادامه داد: اختصاص استوري بوردهايي که آپ قريب به سه ماه است، به شکلي گسترده در سطح شهر در اختيار گروه اليور قرار داده و به تبليغ اليور پرداخته است، امکان ويژه‌اي است که براي همگان فراهم نمي‌شود.


شکرخدا گودرزی افزود: آيا به‌راستي شرايط توليد براي همه کارها يکسان است؟! البته از لابه‌لاي صحبت کارگردان در برنامه «چشم شب روشن» حمايت‌هاي مشخص بخش دولتي و مجموعه تالار وحدت نيز سرک مي‌کشد و خود را نشان مي‌دهد که همين حمايت منجر به کاهش قيمت بليت نمايش از ۱۵۰ هزار تومان به ۹۵ هزار تومان شد و اين با گفته کارگردان در برنامه تلويزيوني «چشم شب روشن» در تناقض است که «از هيچ کمک دولتي و خصوصي استفاده نکرده‌ام».

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید