قائم‌مقام گلرنگ‌رسانه بیان کرد⇐ با هر گونه افزایش قیمت دیکتاتورمآبانۀ محصولات خانگی مخالفیم

شهاب کاظمی-گلرنگ رسانه

نمایش خانگی: افزایش خودسرانه قیمت محصولات خانگی توسط یک شرکت پخش زودتر از حد تصور با واکنش منفی مدیران موسسات هنراول و هنرهای تصویری سوره منجر شد.(اینجا و اینجا و اینجا را بخوانید)

در تازه ترین واکنش نسبت به این اقدام شهاب کاظمی قائم مقام موسسه گلرنگ رسانه نیز بر مخالفت خود با هر گونه اقدام خودسرانه برای افزایش قیمت محصولات خانگی تأکید کرد.

شهاب کاظمي قائم‌مقام موسسه گلرنگ‌رسانه افزايش قيمت محصولات خانگی را مسأله ای دانست که بدنه صنف باید درباره اش تصمیم گیرد.

شهاب کاظمی در گفتگو با «نمایش خانگی» بيان داشت: از افزایش قیمت محصولات خانگی بی خبرم اما همواره به این امر اعتقاد داشته‌ام که چه کاهش قیمت و چه افزایش قیمت باید کلی باشد و نمیشود یک موسسه خاص نسبت به کاهش یا افزایش قیمت اقدام کند.

کاظمی با اشاره به اینکه شرکت متبوع خودش هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت ندارد ادامه داد: موسسه گلرنگ‌رسانه تا این لحظه برنامه‌اي براي افزايش قيمت محصولات نداشته و کوشیده براي حفظ ارتباط با مخاطب محصولاتش را با همان قيمت 5هزارتومان عرضه کند.

کاظمي درباره کلیت افزایش قیمت محصول در نیمه دوم سال ادامه داد: وقتي صنفي وابسته به مخاطب شکل مي گيرد بايد طوري رفتار شود که مبادا مخاطب گمان کند از او سوءاستفاده شده است. در اين شرايط افزايش قيمت محصولات خانگي نه تنها اسباب رغبت بيشتر مخاطبان به خريد نسخه هاي اصلي را موجب نمي‌شود که به جايش ممکن است اين بدبيني به وجود آيد که شبکه مجاز فقط به فکر سودآوري خويش است و در اين شرايط مخاطب ناخواسته سوق داده شود به شبکه قاچاق.

شهاب کاظمی با اشاره به افزایش هزینه های تولید لوح فشرده و اقلام مرتبط تأکید کرد: اگر برنامه ریزی صورت گیرد برای افزایش قیمت در جهت جبران هزینه‌ها، منطقی است ولی این اتفاق باید از کانال صنف و با تصمیم گیری جمعی به نتیجه برسد و نه به صورت دیکتاتورمآبانه و بدون هماهنگی با بدنه صنف.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید