امتداد سبک زندگی لاکچری؟⇐محمدرضا گلزار-هومن سیدی-ساره بیات با یک عاشقانه تازه به شبکه خانگی می‌آیند

عاشقانه

نمایش خانگی: در شرایطی که همچنان تولید فصل دوم سریال خانگی «عاشقانه» به دلیل خاطرات خوش مخاطبان از فصل اول زمینه‌ای کم ریسک برای بازگشت سرمایه است اما هنوز معلوم نیست که فصل دوم تولید خواهد شد یا نه.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» چندی قبل منوچهر هادی کارگردان «عاشقانه» تولید فصل دوم را منوط دانسته بود به تغییر ترکیب تهیه‌کننده-سرمایه‌گذار(اینجا را بخوانید) و بعدترش هومن کبیری تهیه کننده سریال از این گفته بود که «عاشقانه2» تا قبل از زمستان 97 به تولید نخواهد رسید(اینجا را بخوانید) ولی حالا محمدرضا گلزار از منتفی شدن تولید آن سخن گفته است.

گلزار گفته به علت آن که ممکن است خلأ داستانی به فصل دوم ضربه بزند فصل دوم تولید نخواهد شد اما او به همراه منوچهر هادی قصد روی غلتک انداختن یک سریال تازه برای شبکه خانگی را دارند.

این سریال تازه «دل» نام دارد و همان طور که از نامش برمی آید ملودرامی است عاشقانه. ساره بیات و هومن سیدی دو بازیگر «عاشقانه» هستند که در سریال «دل» هم در کنار گلزار-هادی خواهند بود.

سریال «دل» بعد از تعطیلات نوروز96 کلید خواهد خورد و احتمالا نیمه دوم سال به شبکه خانگی می‌آید. هیچ بعید نیست که به مانند «دل» باز هم سبک زندگی لاکچری و اعیان نشینی باشد که فرم روایی «دل» را بسازد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید