بعد از تجربه ناکام تولید «فاطما گل»اسلامی⇐حالا تولید «شهرزاد»اسلامی با سرمایه‌گزار انصرافی «شهرزاد» که یک «ژن خوب» محسوب می‌شود!

محمدهادی رضوی

نمایش خانگی: حدودا دو سال و نیم قبل بود که سیدضیاءالدین دری کارگردان سریالهای تاریخی پرمخاطب «کیف انگلیسی» و «کلاه پهلوی» از ایده‌هایش برای تولید نسخه اسلامی «فاطما گل» گفت؛ ایده‌هایی که البته در سد ممیزی آن دوران سازمان سینمایی ماند و بالفعل نشد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» به تازگی محمدهادی رضوی یکی از شرکای تولید فصل اول «شهرزاد» که بیش از هر چیز به خاطر دامادی محمد شریعتمداری وزیر صنایع دولت دوازدهم و مشاور اجرایی دولت یازدهم شناخته می‌شود در متنی اجتماعی از برنامه هایش برای تولید یک سریال ارزشی گفته است.

رضوی نوشته است: احساس ميكنم وقتى «شهرزاد» را ساختم، قلب بعضى عزيزان متدين از من شكست و فكر كنم آن دنيا اين يكى را بايد مانند بقيه گناهانم جواب بدهم. درست است که  «شهرزاد» خوب بود ولى من نبايد حضور پيدا مي كردم من بايد حرف يك قشر ديگر را روايت ميكردم. «شهرزاد» را بايد همان شهرزادى ها مى ساختند نه من! من بايد كارى بسازم كه مردم و شهيد حججى ها راضى باشند نه اينكه سريال بسازم كسى استقبال نكند.

این متن اجتماعی رضوی در کنار برخی گفتگوهای قبلی وی مبنی بر علاقمندی به تولید عاشقانه ای با محوریت مدافعان حرم موجب شده برخی گمانه ها شکل گیرد درباره آن که رضوی قصد دارد نسخه اسلامی «شهرزاد» را بسازد.

رضوی که در فصل اول «شهرزاد» شریک محمد امامی بود و خود را به عنوان سرمایه گزار 60درصدی و شریک برند مجموعه معرفی کرده بود به سبب اختلافاتی که با حسن فتحی بر سر تعریض به حسین شریعتمداری در یکی از سکانسهای «شهرزاد» پیدا کرد قید ادامه همکاری با تیم تولید را در فصل دوم زد.

بعد از انصراف از همکاری، هرچند شنیده هایی طرح شد مبنی بر آن که رضوی قصد دارد سریال «تلگرام» را برای شبکه خانگی تولید کند اما این ایده محقق نشد و حالا هم گمانه های «شهرزاد»اسلامی طرح شده که معلوم نیست چقدر احتمال تحقق دارد؟

رضوی در این سالها مدام از تیم سعید ملکان-بهرام توکلی به عنوان گزینه های مطلوب خود برای همکاری یاد کرده است و در ماجرای «شهرزاد»اسلامی هم همین تیم، ایده‌آل وی هستند اما نه توکلی و نه ملکان هیچ کدام هیچ تجربه موفقی در حیطه تولید آثار مخاطب پسند با مضامین ارزشی ندارند و آخرین همکاری مشترک شان که کمدی «من دیه گو مارادونا هستم» بود و با بودجه بانک پاسارگاد تولید شد نیز نتوانست مطلوب مخاطبان قرار گیرد و یکی از شکست خورده های اکران شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید