حذف عرضه «بازیهای تاج و تخت» از یک سامانه مناقشه‌برانگیزVOD

بازیهای تاج و تخت

نمایش خانگی: هفته گذشته بیلبوردهایی منقش به تصویر بازیگری از سریال «بازیهای تاج و تخت» در نقاط مختلف تهران نصب شده بود؛ بیلبوردهایی که حکایت داشت از عرضه فصل اول این سریال از طریق یکی از سامانه های ویدیوی درخواستی وابسته به آپارات.

 این نصب بیلبورد با واکنشهای مختلفی از سوی رسانه ها مواجه شد و از جمله در سایت «نمایش خانگی» درباره چگونگی عرضه این سریال در حالی که رایت آن از تلویزیون اچ.بی.اُ خریداری نشده گزارشی منتشر کردیم.(اینجا را بخوانید)

این واکنشهای رسانه ای موجب شد از یک طرف خیلی زود بیلبوردهایی که تبلیغ «بازی تاج و تخت» بود پایین کشیده شود و از طرف دیگر عرضه سریال از سامانه ویدیوی درخواستی موردبحث حذف شود.

مخاطبانی که در یکی دو روز گذشته به سامانه موردنظر سر زده اند حتما متوجه شده اند در بخش سریالهای این سامانه همه جور سریالی از «عاشقانه» تا «آینه عبرت» و از «24» تا «لیست سیاه» و «فارگو» وجود دارد اما باکس مربوط به سریال «بازیهای تاج و تخت» کاملا حذف شده است.

ماجرا چیست؟ آیا ترس از عرضه بدون مجوز سریالی حاشیه ساز موجب شده این سامانه قید این کار را که ممکن بود به قیمت ابطال پروانه فعالیتش تمام شود را بزند؟

بد نیست بدانید این سامانه ویدیوی درخواستی همان سامانه‌ای بوده که پیشتر گافهایی را در تبلیغ محصولاتش داشت.(اینجا را بخوانید)

3 دیدگاه‌ها

  1. متاسفانه فعالیت سایت های مانند شما فقط به ضرر مردم تمام میشه
    قبلا این سریالو از این اپلیکیش به صورت رایگان تماشا میکردم ولی الان باید یک گیگ ترافیک مصرف کنم و دانلودش کنم!

    • عوضش حالا میتونی آرشیوش کنی و داشته باشی حیف این سریال نیست آدم آرشیوش رو نداشته باشه ؟؟؟ من از فصل یک با کیفیت عالی دارمش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید