رییس 3شغله سازمان ارزشی اوج درباره همه چیز گفت الّا ماجرای کپی‌کاری در تولید بلوری «بادیگارد»!!!

ابراهیم-حاتمی کیا-احسان-محمدحسنی

نمایش خانگی: احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری-رسانه ای اوج در نشستی خبری که در آستانه روز خبرنگار و به بهانه تقدیر از خبرنگاران رسانه‌های عمدتا همسوی ایشان و بدون حضور رسانه‌های مستقل برگزار شد درباره موضوعات فراوانی سخن گفت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» ایشان تا توانست در مدح دستاوردهایی که به واسطه حضور در جایگاه ریاست سازمان اوج داشته سخن گفت و حتی 3شغله بودن و مسئولیت همزمان در بنیاد روایت، سازمان بسیج هنرمندان و اوج را با عبارت «تلاش در جهت هم‌افزایی» توجیه کرد ولی کلمه ای درباره یکی از مهمترین پرسشهای ماههای اخیر پیرامون یکی از محصولات کلیدی اوج سخن نگفت.

حدودا یک ماه پیش و بعد از انتشار خبر عرضه بلوری «بادیگارد» از محصولات اوج در شبکه خانگی بود که در گزارشی به طرح این پرسش پرداختیم که آیا به جای تولید بلوری ارژینال بناست بلوری کپی «بادیگارد» به شبکه خانگی بیاید؟ و از آنجا که تنها شرکت تولیدکننده داخلی بلوری ارژینال هم خبر تولید بلوری «بادیگارد» را تکذیب کرده بود این نتیجه حاصل شد که کپی بلوری «بادیگارد» به بازار خواهد آمد.(اینجا را بخوانید)

مدتی بعد از انتشار آن گزارش اسماعیل حاتمی‌کیا آقازاده کارگردان «بادیگارد» در یادداشتی بلندبالا سعی کرد از تلاشهای فراوانی بگوید که برای عرضه بلوری این فیلم انجام داده بی آن که پاسخی دهد بر این پرسش که چرا به جای عرضه کپی بلوری به سراغ ارائه بلوری ارژینال نرفته اند آن هم در حالی که سران نظام مدام بر حمایت از محصولات داخلی تأکید میکنند.(اینجا را بخوانید)

این یادداشت هم پایان ماجرا نبود چون مدتی بعد از انتشار آن، مدیران فنی گلرنگ‌رسانه که تنها شرکت عرضه کننده بلوری ارژینال در منطقه هستند در یادداشتی تحلیل به زیر سوال بردن ادعاها آقازاده حاتمی‌کیا پرداخته و از او خواستند به جای صحبت درباره تلاش برای ایجاد اینترفیس از تفاوت کیفیت بلوری ارژینال و کپی بگوید.(اینجا را بخوانید)

به نظر می رسید یکی از مهمترین پرسشهایی که رییس سازمان اوج میتوانست به آن پاسخ دهد همین بود که چرا به جای تکیه بر توانمندی داخلی و تولید بلوری ارژینال «بادیگارد» بلوری این فیلم به صورت کپی و با رایت از طریق داپلیکیتور تولید شده است؛ بخصوص که نام ایشان به عنوان تهیه کننده هم بر پوسترهای «بادیگارد» آمده بود.

با این حال هیچ جای نشست کلمه ای در این باره سخن گفته نشد و البته رسانه های عمدتا همسو هم شاید از واهمه قرارگیری رییس در چالش از طرح چنین پرسشی پرهیز کردند.

سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» همچنان آمادگی خود را برای انعکاس پاسخ مدیران سازمان اوج درباره ماجرای بلوری «بادیگارد» اعلام میدارد.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید