با همراهی تهیه‌کننده «شهرزاد»؟⇐پیمان قاسم‌خانی سریال خانگی «خوب بد جلف» را می‌سازد⇔آیا مدیران سیما اجازه این کار را می‌دهند؟

خوب بد جلف

نمایش خانگی: پیمان قاسم خانی نویسنده آثاری همچون «مارمولک»، «ورود آقایان ممنوع»، «طبقه حساس» و «سن پطرزبورگ» که همه علاوه بر سینما در شبکه خانگی هم پرمخاطب بوده اند به تازگی با اولین تجربه کارگردانیش فیلم پرفروش«خوب بد جلف» به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» استقبال از «خوب بد جلف» در همین هفته ابتدایی عرضه به شبکه خانگی خیلی خوب بود و خیلی زود در رده پرفروشهای امسال شبکه خانگی جای گرفت.

 قاسم خانی که پیشتر از نگارش یک سریال ابرقهرمانی با نام «خواننده گریان» برای شبکه خانگی خبر داده بود(اینجا را بخوانید) به تازگی از این گفته که قصد دارد ادامه «خوب بد جلف» را به صورت یک سریال به شبکه خانگی بیاورد.

پیمان قاسم خانی در «35» گفت: یک خبر را برای اولین بار ميدهم؛ ادامه ماجراهای «خوب، بد، جلف» را مى سازم اما نه بصورت فيلم سينمايى بلکه در قالب یک سريال براى شبكه نمايش خانگى.

به نظر میرسد با توجه به روابط حسنه ای که در این سالها میان قاسم خانی و محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» وجود داشته و حتی برخی از حضور قاسم خانی به عنوان مشاور تأیید فیلمنامه های این تهیه کننده گفته اند، سریال «خوب بد جلف» را هم تهیه کننده «شهرزاد» تولید خواهد کرد بخصوص که خود امامی به عنوان شریک اصلی تولید نسخه سینمایی این فیلم حضور داشت.

 در یک روند قابل پیش بینی این سریال که به نظر می رسد بعد از «شهرزاد» کلید بخورد، از طریق موسسه تصویرگسترپاسارگاد به شبکه خانگی عرضه خواهد شد اما نکته اینجاست «خوب بد جلف» که خود برآمده از سریالی تلویزیونی به نام «پژمان» بود چطور بناست به مدیوم خانگی بیاید و آیا موافقت مدیران صداوسیما برای تولید سریالی دیگر براساس موتیف اولیه «پژمان» جلب شده است یا نه؟

از آن گذشته هنوز معلوم نیست که اگر کار تولید سریال «خوب بد جلف» روی غلتک بیفتد آن گاه تکلیف سریال «خواننده گریان» چه خواهد شد؟ هیچ بعید نیست که پیمان که پیشتر هم تأکید کرده بود علاقه ای به کارگردانی آن سریال ندارد آن سریال را برای اجرا به کارگردانی دیگر دهد؛ چهره هایی مانند سروش صحت، مانی حقیقی و رامبد جوان میتوانند از جمله گزینه های کارگردانی این سریال باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید