کارگردان «عاشقانه» به سراغ بازسازی ماجرای واقعی سرقت از یک بانک میرود؟ آن هم بانکی با ردپای پررنگ در سینما؟!

منوچهر هادی-سریال عاشقانه

نمایش خانگی: در حالی که تولید فصل دوم سریال عاشقانه منتفی شده است و منوچهر هادی کارگردان این سریال یک فیلم به نام “آینه بغل” را ساخته و به دنبال ساخت فیلمی دیگر به نام “سن رشد” به تهیه کنندگی خودش و سریالی 60 قسمتی به تهیه کنندگی ایرج محمدی است روزنامه “هفت صبح” یک پیشنهاد جالب را به کارگردان این فیلم داده است.

این روزنامه با مرور سوژه های دست اول حادثه ای سالهای اخیر منوچهر هادی را به عنوان کارگردانی پیشنهاد داده که می تواند فیلم واقعه نگاری سرقت اسفند95 از خودروی حمل پول بانک پاسارگاد را بسازد!

بانک پاسارگاد در سالهای اخیر به خاطر ورود به سرمایه گذاری در تولید آثار سینمایی مختلف از نمونه هایی پرمخاطب مانند «طبقه حساس» و «جدایی…» تا نمونه هایی میانه مانند «ملبورن» و نمونه هایی شکست خورده و کم مخاطب مانند «من دیه گو مارادونا هستم»، «بهمن» و مرگ ماهی» مورد توجه قرار گرفته است.

اخیرا نیز بانک پاسارگاد به عنوان اسپانسر فیلم پوران درخشنده «زیر سقف دودی» حضور داشت؛ فیلمی که نتوانست توجه مخاطبان را جلب کند. از آن سو سامانه ناکارآمد بلیت فروشی جشنواره سی و پنجم فجر که وابسته به هولدینگ همین بانک بود در کانون توجه قرار گرفت.

متن پیشنهاد «هفت صبح» درباره ساخت فیلم سرقت از خودروی حمل پول بانک پاسارگاد را بخوانید:

اواخر سال گذشته بود که یک اتفاق سینمایی آن هم به سبک و سیاق فیلمهای هالیوودی در تهران رخ داد. ماشین حمل پول یکی از بانکهای خصوصی در اتوبان مورد سرقت قرار گرفت.
سوژه ای با این پتانسیل، نیاز به خلق صحنه های اکشن و زد و خورد دارد و باید تعقیب و گریزهایش خوب از کار دربیاید.
از بین کارگردانها منوچهر هادی توانایی رویارویی با این سوژه را دارد ضمن اینکه او با توجه به علاقه اش به سینمای اجتماعی میتواند به خوبی به زندگی سارقان نقب بزند و این سوژه را از تبدیل شدن به یک اکشن صرف نجات دهد!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید