قاچاق نسخه بازبینی «ارادتمند…»کاهانی در شبکه خانگی+عکس⇔این اتفاق درست یک هفته بعد از اعلام‌نظر رییس اداره نظارت درباره توقیف کامل فیلم صورت گرفت

ارادتمند نازنین بهاره تینا

نمایش خانگی: همین یک هفته قبل بود که ابراهیم داروغه‌زاده رییس تازه اداره نظارت حین شرح فعالیتهایش در کمیته بازبینی آثار بلاتکلیف، آب پاکی را ریخت روی دست عبدالرضا کاهانی و از رد شدن فیلم «ارادتمند نازنین بهاره تینا» هم در شورای پروانه نمایش و هم در شورای عالی نمایش خبر داد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» حالا اتفاق عجیبی رخ داده و آن هم عرضه نسخه قاچاق این فیلم در شبکه قاچاق عرضه محصولات خانگی.

در روزهای گذشته برخی مخاطبان «نمایش خانگی» خبر از آن داده‌اند که فیلم «ارادتمند…» کاهانی در دی.وی.دی های چندفیلمه به همراه قسمتهای آخر «شهرزاد» و «عاشقانه» و همچنین فیلمهای «امتحان نهایی» و «شاباش» در پیاده‌روها در حال عرضه است.

عجیب تر از قاچاق این فیلم عرضه نسخه بازبینی فیلم در پیاده روهاست. پیش از این و در مورد آثاری مانند «فروشنده» و «ابد و یک روز» و «عصبانی نیستم» هم قاچاق نسخه بازبینی رخ داده و حالا در امتداد این جریان بر روی نسخه ای از «ارادتمند…» که قاچاق شده هم عبارت «بازبینی» دیده میشود.

باید منتظر ماند و دید واکنشهای نهادهای نظارتی ارشاد که احتمالا نسخه بازبینی در اختیار آنها بوده نسبت به قاچاق این فیلم چیست؟

قاچاق «ارادتمند...»کاهانی با لیبل «بازبینی»
قاچاق «ارادتمند…»کاهانی با لیبل «بازبینی»

2 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید