منوچهر هادی در تازه‌ترین گفتگوی خود بیان کرد⇐دوست ندارم فصل دوم «عاشقانه» را با سرمایه گذاران فعلی بسازم/قرارداد یکی از فیلمهایم به خاطر «عاشقانه» کنسل شد/قصد تولید یک سریال 60 قسمتی به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی را دارم/فیلمی به نام «سن رشد» را به تهیه‌کنندگی خودم میسازم

منوچهر هادی-سریال عاشقانه

نمایش خانگی: در حالی که ظرف یک هفته آینده کار توزیع فصل اول «عاشقانه» با ارائه قسمت هفدهم آن در شبکه خانگی به پایان خواهد رسید اقبال از این سریال آن قدر بوده که زمینه ساز تولید فصل دوم شود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» منطقی ترین تصمیم آن است که منوچهر هادی که فصل اول را ساخته خودش کارگردانی فصل دوم را هم برعهده گیرد اما هادی در گفتگو با «هفت صبح» از بی علاقگی نسبت به ساخت فصل دوم خبر داده است و گفته با حضور سرمایه گذاران فعلی فصل دوم را نخواهد ساخت.

منوچهر هادی درباره اینکه چرا علاقه ای ندارد به ساخت فصل دوم بیان داشت: {در برهه ای از زمان تولید فصل اول} اختلاف تهیه کننده و یکی از سرمایه گذارها(محمدرضا نادری) که خیلی هم زحمت کشید به خاطر برخی سوءتفاهمات موب شد سرمایه مدتی نرسد و همین مسأله برنامه کاری ما را به هم ریخت. من به عنوان کارگردان تعهداتی بعد از «عاشقانه» داشتم که یکی یکی داشت به هم میخورد. پیش قسط گرفته بودم و بازیگران قرارداد داشتند و ممکن بود «عاشقانه» برای همیشه بخوابد و اعتبار من و بازیگران را زیر سوال ببرد.

هادی در پاسخ به اینکه آیا از ابتدا بنا نبود کارگردان فصل دوم «عاشقانه» باشد اظهار داشت: اواسط «عاشقانه» که هنوز همه چیز خوب بود قرارداد یک فیلم سینمایی داشتم که کنسل شد و قرارداد «آینه بغل» هم بود بود. سریالی به تهیه کنندگی ایرج محمدی پیشنهاد شده بود که 60 قسمت است و باید آن را تا عید تمام کنم. بعدش هم که باید سراغ فیلمی به نام «سن رشد» که خودم تهیه کننده اش هستم بروم.

منوچهر هادی با تأیید اینکه دوست ندارد با سرمایه گذارهای فعلی فصل دوم «عاشقانه» را بسازد افزود: کارشان درست است اما مشکلاتی هست که مربوط به قواعد سینماست. همین قدر می گویم کسی که وارد سینما میشود باید بداند جنس این کار با بیزنسهای دیگر تفاوت دارد. خیلی اذیت شدم و فشار بهم وارد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید