قلع و قمع شدن «50 کیلو آلبالو» در نسخه خانگی+شرح حذفیات

50 کیلو آلبالو

نمایش خانگی: کمدی پرفروش «50 کیلو آلبالو»ی مانی حقیقی حدود ده روز قبل و بعد از نزدیک به یک سال بلاتکلیفی به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی هرچند استقبال از نسخه خانگی این کمدی خوب بوده ولی ممیزی بالای این کمدی با انتقاد برخی مخاطبانی روبرو شده که پیشتر به هنگام اکران نسخه کامل را دیده بودند.

مهمترین ممیزی مربوط به ابتدای فیلم است که وسط دعوا و به هم ریختن جشن عروسی، شربت روی لباس داوود(با بازی ساعد سهیلی) میریزد و دوستش مجید(با بازی علی صادقی) به گمان اینکه زحمی شده است تمام لباسهایش را درمی آورد؛ این بخش تقریبا به طور کامل سانسور شده است.

در نسخه اصلی آیدا(با بازی هستی مهدوی فر) اولین برخوردش با داوود در همین اتاق رخ میدهد اما حذفیات وارده به نسخه خانگی باعث شده اولین مواجهه مخاطب با داوود و آیدا  داخل خودرو باشد در حالی که آنها پیشتر در همان اتاق همدیگر را دیده بودند و پلیس از همان جا دنبالشان بود.

از این دست ممیزیها در فیلم زیاد است و شورای پروانه نمایش خانگی ارشاد سعی کرده تمامی نماهای سوءتفاهم برانگیزی که ناشی از حضور کاراکترهای نامحرم کنار یکدیگر است را حذف کند تا اسباب ایجاد مناقشه ای دوباره در شبکه خانگی شکل نگیرد.

در نتیجه چنین روندیست که نزدیک به ده دقیقه فیلم ممیزی شده است و حتی برای برخی مخاطبان این پرسش پیش آمده به چه دلیل عرضه نسخه خانگی این فیلم نزدیک به یک سال ممنوع بود!؟؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید