همکاری خالق «شهرزاد» با یک موسسه سیاسی-اقتصادی!+عکس

حسن-فتحی-شهرزاد-نغمه-ثمینی

نمایش خانگی: نغمه ثمینی سناریست سریال خانگی «شهرزاد» بناست یک کارگاه نمایشنامه نویسی را برای موسسه «پرسش» برگزار کند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» البته برگزاری ورکشاپی ویژه نمایشنامه نویسی برای ثمینی که سابقه نگارش نمایشنامه هایی همچون «رازها و دروغها» و «افسون معبد سوخته» را هم داشته چندان عجیب نیست اما اینکه این ورکشاپ برای «پرسش» که یک موسسه مطالعات سیاسی-اقتصادی برگزار میشود کمی عجیب است.

ورکشاپ خالق «شهرزاد» برای این موسسه به صورت گزینی برگزار میشود یعنی ابتدا رزومه متقاضیان حضور در این ورکشاپ بررسی شده و سپس تعداد محدودی از آنها برای شرکت در ورکشاپ انتخاب میشوند.

این ورکشاپ در سه دوره 4 جلسه‌ای(هفته ای یک جلسه) و در بازه زمانی سه ماهه برگزار خواهد شد. هزینه حضور در این دوره‌ها برای پذیرفته شدگان نزدیک به 1 میلیون و 200 هزار تومان است؛ یعنی جلسه ای 100 هزار تومان!

البته همه این جلسات حضوری نخواهد بود چون به جز دوره های اول و سوم که به ارائه مبانی نظری نمایشنامه نویسی و ارزیابی نهایی است دوره دوم به صورت غیرحضوری و به بررسی متنهای نوشته شده توسط هنرجویان اختصاص خواهد داشت.

ثمینی که سابقه نگارش فیلمنامه هایی همچون «خون بازی» و «سه زن» را هم در کارنامه دارد در سالهای اخیر به غیر از «شهرزاد» سناریوی «طعم شیرین خیال» را هم نوشته است؛ فیلمی که توسط کمال تبریزی کارگردانی شد اما نه در جشنواره فجر و نه در اکران توجهی را برنینگیخت.

اعلان ورکشاپ نغمه ثمینی
اعلان ورکشاپ نغمه ثمینی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید