راه‌اندازی یک vod تازه برای عرضه «شهرزاد2»⇔«شهرزاد2» را آنلاین از کدام سایت باید ببینید؟

شهرزاد2

نمایش خانگی: پیشتر محمد صراف رییس صنف تازه تأسیس ویدیوی درخواستی از بالا بودن رقم واگذاری رایت ویدیوی درخواستی فصل دوم «شهرزاد» گفته بود. صراف با اشاره به قیمت گذاری 10 میلیاردی بر روی نسخه vod «شهرزاد2» به گلایه از نهادهای نظارتی پرداخته بود که چرا جلوی این قیمت گذاریها را نمی گیرند.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» حالا با اظهارات محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» درباره عرضه آنلاین «شهرزاد2» از سایتی به نام «لوتوس پلی» مشخص است که پخش آنلاین «شهرزاد2» نه از طریق سامانه های ویدیوی درخواستی پیشین بلکه از طریق سامانه تازه تأسیس «لوتوس پلی» صورت خواهد گرفت.

تهیه‌کننده «شهرزاد» با اشاره به پخش جهانی فصل دوم این سریال همزمان با آغاز پخش آنلاین آن توسط سایت لوتوس پلی بیان کرد:  «شهرزاد» در مدیوم جدید و قابل دسترس همگانی طی قرارداد سایت نت فلیکس با پخش کننده جهانی عرضه خواهد شد و امیدواریم راه سریال‌های ایرانی را برای جهانی شدن باز کند.

«لوتوس پلی» که به مدیریت محمد اسدزاده از هسته مرکزی موسسه تصویرگسترپاسارگاد پخش کننده «شهرزاد» راه اندازی شده قصد دارد با عرضه آنلاین «شهرزاد2» به عنوان یک سامانه ویدیوی درخواستی تازه به رقابت با دیگر سامانه های موجود در این عرصه بپردازد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید