پای «بزرگ آقا» دوباره به سیاست باز شد+عکس

شهرزاد

نمایش خانگی: علی نصیریان بازیگر نقش «بزرگ آقا» در سریال «شهرزاد» که سیمایی پدرخوانده‌گونه از پیرمردی که با سیاسیون ارتباط نزدیکی دارد ایفا نمود، بار دیگر پایش به سیاست باز شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی نمایش خانگی علی نصیریان در 25 اردیبهشت ماه در همایشی حاضر شد به نام همایش ایران فرهنگی که ظاهرا بنا بود مجالی باشد برای گفتگو میان اصحاب فرهنگ و هنر و دولتمردان اما در عمل برگزاری این دیدار در آستانه انتخابات بار تبلیغی آن برای دولت حسن روحانی را بالا برد.

محمدجواد ظریف (وزیر امورخارجه)، بیژن زنگنه (وزیر نفت)، حسن قاضی‌زاده هاشمی (وزیر بهداشت) و سیدرضا صالحی‌امیری (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) از جمله دولتمردان حاضر در این نشست بودند و شرایط طوری پیش رفت که علی نصیریان هم در این همایش حمایت رسمی خود را از حسن روحانی اعلام کند اما این بازیگر قدیمی با رندی فقط درباره ظریف و برجام سخن گفت و البته دو تن از همکارانش یعنی عباس کیارستمی و اصغر فرهادی.

نصیریان در این مراسم طی سخنانی گفت: دولت روحانی دولتی است که با خرد و تدبیر کشور را اداره کرد. من بعد از برجام همیشه دنبال فرصتی بودم تا محمدجواد ظریف را ببینم و نه به عنوان یک مقام مسئول یا هنرمند بلکه بالاتر از آن به عنوان یک ایرانی از تلاش‌های او تشکر کنم. تلاش‌های زیادی برای به ثمر رسیدن برجام انجام شد اما متاسفانه گروهی نمی‌خواهند این تلاش‌ها و این نتیجه را ببینند و نمی‌خواهند قبول کنند که ما با شش کشور درجه یک مذاکره کرده و به تفاهم رسیده‌ایم.

نصیریان با اشاره به تاریخ پرافتخار ایران گفت: این خاک همیشه جوان‌هایی داشته است که از خود گذشتگی کرده‌اند و افتخار آفریدند. امروز نیز این افراد در کشور ما حضور دارند و یکی از آنها محمدجواد ظریف است. امروز اصغر فرهادی، عباس کیارستمی و محمدجواد ظریف با کارها و آثار خود باعث معرفی ایران به جهان شده‌اند.

نصیریان با اشاره به تلاش هنرمندان در عرصه هنر گفت: امروز شاهد هستیم که سینما و هنر ایران جایگاه رفیعی در دنیا پیدا کرده و مانند یک سفیر عمل می‌کند. یک هنرمند برجسته ما با یک ساز کمانچه در دنیا می‌چرخد و باعث معرفی یک ملت می‌شود. به همین دلیل من از مدیران دولتی یا وزرا می‌خواهم تا آنجا که می‌توانند شرایط حضور هنرمندان را در خارج از کشور را فراهم آورند.

علی نصیریان در کنار محمدجواد ظریف
علی نصیریان در کنار محمدجواد ظریف

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید