به همت تهیه‌کننده «مختارنامه»⇐داستان عشق ناصرالدین‌شاه به مارال در قالب یک سریال 52 قسمتی به شبکه خانگی می‌آید

ناصرالدین شاه-آهوی من مارال

نمایش خانگی: حمید غفارزاده کارگردانی که ساخت آثاری نظیر «گیرنده» و «دریا و ماهی پرنده» را در کارنامه دارد مشغول کار بر روی فیلمنامه سریالی تاریخی است که داستان عشق ناصرالدین شاه و دختری به نام «مارال» را روایت می‌کند و بناست برای شبکه خانگی تولید شود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این سریال «آهوی من مارال» نام دارد که محمود فلاح تهیه‌کننده سریال «مختارنامه» بناست تولید آن را به سرانجام برساند.

مهرداد غفارزاده با اعلام این خبر به «باشگاه خبرنگاران» گفت: تابستان سال گذشته طرح و ایده سریالی تاریخی – عاشقانه با نام «آهوی من مارال» را برای شبکه نمایش خانگی با محمود فلاح به عنوان تهیه‌کننده مطرح کردیم و یک گروه نویسندگی مشغول طراحی این پروژه 52 قسمتی شدند.
وی افزود: من و اکبر روح به شکل مشترک نویسندگی این سریال را شروع کردیم، محمود فلاح نیز به عنوان تهیه‌کننده کارها را پیگیری می‌کند و هم اکنون مراحل میانی نگارش فیلمنامه را انجام می‌دهیم. مجموعه «آهوی من مارال» در دو فصل ساخته می‌شود؛ با سرمایه‌گذاران وارد مذاکره شدیم و امیدواریم پیش تولید آن را در فصل پاییز آغاز کنیم.
ماجراهای مارال و شاه هوسباز
داستان «آهوی من مارال» درباره ناصرالدين شاه است که در شکارگاه خود عاشق دختر زیبارویی به نام مارال می‌شود و دستور می‌دهد که مارال را از تبریز به قصر پادشاهی در تهران انتقال داده و مهیای ازدواج با شاه کنند. همزمان با این اتفاق نامزد مارال که جوان شاعرپیشه‌ای است و به تازگی از زندان آزاد شده از ماجرای مارال و شاه با خبر می‌شود. او به سمت تهران به راه می‌افتد تا نگذارد که مارال به قصر شاه برسد. شروع این سفر آغازگر داستان پرفراز و نشیبی است که فصل اول این سریال با عنوان آهوی من مارال را در بر می‌گیرد.
فصل اول «آهوی من مارال» در 52 قسمت در حال نگارش است. گفتنی است فصل اول این سریال درباره حادث شدن عشق است و فصل دوم این سریال به زندگی مارال بعد از مرگ ناصرالدین شاه اختصاص دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید