ماجراهای سربازی (15+) هومن سیدی در شبکه خانگی+عکس

اینجا کسی نمی میرد

نمایش خانگی: فیلمهایی که در گروه هنروتجربه به نمایش درمی‌آیند منهای برخی موارد خاص به دلیل کمبود مخاطب عموما این شانس را ندارند که مشتریهای خوبی برای واگذاری رایت خانگی و در نهایت به عرضه به شبکه خانگی داشته باشند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» البته که تیم بازیگران کار و حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون در آن موجب میشود که شرایط عوض شود و برخی از این گونه آثار هم بتوانند به شبکه خانگی بیایند.

«اینجا کسی نمی میرد» از جمله فیلمهای هنروتجربه ای سالیان اخیر است که به واسطه حضور هومن سیدی در رأس بازیگرانش توانسته فرصت حضور در شبکه خانگی را بیابد.

 «اینجا کسی نمی میرد» که با ذکر درجه بندی سنی (15+) به شبکه خانگی عرضه شده است اولین ساخته بلند حسین کندری و به تهیه کنندگی عباس رافعی و سینا سعیدیان توسط شرکت پخش هنرنمای پارسیان در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

«اینجا کسی نمی میرد» روایتی موشکافانه از تنهایی های یک سرباز جوان است، در خلاصه داستان فیلم آمده: اشکان برای گذراندن بخشی از دوره سربازی اش، راهی منطقه ای مرزی می شود. او که در تلاش برای کنار آمدن با شرایط جدید است، به مرور متوجه اتفاقات عجیبی در اطرافش می شود.

 بهار کاتوزی، مهدی حسینی نیا و رضا بهبودی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اینجا کسی نمی میرد
اینجا کسی نمی میرد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید