تناقض گفتار درباره «عاشقانه»ای که گرفتار مشکلات مالی شده⇐تهیه‌کننده: فقط 2 قسمت باقی مانده/کارگردان: هر 15 قسمت فیلمبرداری شده

عاشقانه

نمایش خانگی: انتشار متنی اجتماعی از سوی منوچهر هادی کارگردان سریال «عاشقانه» درباره مشکلات مالی رخ داده در این سریال(اینجا را بخوانید) سبب ساز آن شد که از یک طرف مهدی گلستانه تهیه کننده سریال در گفتگو با «مهر» درباره سرنوشت این سریال توضیحاتی ارائه کند و از طرف دیگر منوچهر هادی در گفتگو با «برنا» توضیحاتی دیگر درباره این سریال دهد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» یک نقطه افتراق درباره گفته های این دو نفر آن است که منوچهر هادی کارگردان سریال از این گفته که هر 15 قسمت این سریال فیلمبرداری شده ولی از آن سو مهدی گلستانه از این گفته که 2 قسمت سریال باقی مانده است.

مهدی گلستانه تهیه کننده «عاشقانه» گفت: ما حدود ۳۰ جلسه کار داریم که در این ۳۰۰ جلسه بعضی از صحنه ها و لوکیشن های جزیی کار باید گرفته شود و در کل ۲ قسمت از سریال باقی مانده است. هم اکنون چهار قسمت از سریال توزیع شده و از آنجایی که پخش و توزیع سریال قرار است به صورت هفتگی باشد، نمی خواهیم تاخیری در این امر رخ دهد و توزیع سریال با تاخیر در تولید همراه شود.

این تهیه کننده و کارگردان با اشاره به توزیع قسمت پنجم سریال تصریح کرد: قسمت پنجم تا پایان فروردین ماه توزیع می شود چراکه پروانه نمایش آن هم دریافت شده است و ما منتظریم تا تکلیف تولید مشخص شود که البته در نهایت تا آخر هفته تولید را هم مجددا شروع می کنیم. منتها قسمت پنجم را تا پایان فرودین عرضه می کنیم چون نمی خواهیم بدقول شویم و ترجیح می دهیم اگر تاخیری وجود دارد قبل از پخش هفتگی و منظم کار باشد.

منوچهر هادی کارگردان «عاشقانه» گفت: به علت مشکلات مالی و تصمیم سرمایه‌گذاران فعلا تصمیم گرفتند که قسمت پنجم توزیع نشود. مشکلات مالی این سریال باید 2 الی 3 روز آینده برطرف شود و هرچه سریعتر طی 30 جلسه ساخت این سریال را به پایان برسانیم تا عهد خودمان به مردم را وفا کنیم، هرچند که خودم از مردم بابت این مشکلات در اینستاگرام عذرخواهی کردم ولی من هم مانند فیلمبردار، صدابردار، بازیگر و.. کارمند هستم،سرمایه گذار و تهیه کننده در این ارتباط باید صحبت کنند.

هادی با اعلام اینکه هر 15 قسمت این سریال تصویربرداری شده و تنها چند سکانس از هر قسمت باقی مانده است، گفت: خیلی خوشبین هستم که با رفع مشکلات ظرف روزهای آینده تصویربرداری 30 جلسه باقیمانده را آغاز کنیم اگر بنا به هر دلیلی این اتفاق طی  هفته جاری رخ ندهد، دیگر جمع کردن این پروژه خیلی سخت خواهد شد.

این کارگردان با اعلام اینکه به خاطر «عاشقانه» پیش قسط یک فیلم سینمایی را پس دادم ، گفت: به خاطر عرق و علاقه‌ای که به این سریال داشتم به تهیه کننده و سرمایه گذار تخفیف خوبی دادم تا در روند کار اختلال ایجاد نشود ولی متاسفانه در حال حاضر تمام عوامل بخشی از مطالبات خودشان را دریافت نکردند که امیدوارم ظرف روزهای آینده این مشکلات توسط سرمایه گذاران مرتفع شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید