اظهارات جالب بازیگر «وضعیت سفید»⇐پیشنهادات مالی شبکه خانگی وسوسه‌آمیز است اما راحت «نه» می‌گویم/برای بازی در «آسپرین» پیشنهاد داشتم اما رد کردم/«شهرزاد» سریال عجیب و غریبی نبود

عباس غزالی

نمایش خانگی: عباس غزالی بازیگری که با سریال «وضعیت سفید» در کانون توجه مخاطبان قرار گرفت در سالهای اخیر گزیده کارتر شده است و در کنار ایفای نقش در آثاری متفاوت همچون «قیچی» و «اعترافات ذهن خطرناک من» کوشیده در تیزرهای برخی آثار ادبی هم حضور پیدا کند و از جمله تیزر کتاب «رویای نیمه شب».

عباس غزالی که اخیرا بازی در یک کمدی-فانتزی به نام «همه چیز عادیه» را پشت سر گذاشت از جمله بازیگرانی است که برای ایفای نقش در محصولات شبکه خانگی با پیشنهاداتی مواجه بوده اما چندان مایل به ایفای نقش نیست.

غزالی درباره این مسأله به سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» گفت: در کنار پیشنهادات سینمایی و تلویزیونی همواره مواجه بوده ام با پیشنهاد بازی در یک سری فیلم ویدیویی که مختص شبکه خانگی ساخته میشوند که من اغلب آگاهانه این پیشنهادات را نمی پذیرم چون بیشتر آثاری بوده‌اند با درونمایه هجو و کمدیهای تیپیکال که نه برای بازیگر دوست داشتنی‌اند و نه برای مخاطب تازگی دارند.

این بازیگر 33 ساله ادامه داد: البته این را بگویم که پیشنهادات مالی شبکه خانگی خیلی بهتر و به قاعده‌تر از پیشنهادات سینمایی و تلویزیونی است اما باز هم چون دلم میخواهد کمتر اشتباه کنم فریب رقم بالای پیشنهاد را نمی خوردم. واقعا دوست ندارم در نوعی خاص از آثار طنز تیپ شوم و برای همین علیرغم زرق و برق بالای شبکه خانگی راحت میگویم «نه» و تمام!

بازیگر سریالهای «حانیه» و «رستگاران» با اشاره به پیشنهاد بازی در سریال خانگی «آسپرین» به سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» گفت: برای بازی در «آسپرین» پیشنهاد داشتم و فیلمنامه را هم خواندم اما چون از فضای فیلمنامه خوشم نیامد آن را رد کردم.

غزالی با اشاره به اینکه سریال «شهرزاد» را هم دیده ادامه داد: من هم به مانند بسیاری از مخاطبان چند قسمت از سریال «شهرزاد» را دیدم و به نظرم چیزی عجیب و غریبی هم نیامد اما شاید چون فضای سریال ترکیبی از عاشقانه و مایه‌های تاریخی بود مخاطبان از آن خوششان آمد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید