«شهرزاد2» در آستانه عیدفطر96 می‌آید

شهاب حسینی در «شهرزاد2»

نمایش خانگی: هرچند پیش از حاشیه های شکل گرفته بر سر بازداشت تهیه کننده «شهرزاد» صحبت از نوروز96 به عنوان زمان پخش اولین قسمت «شهرزاد2» بود اما توقف فیلمبرداری بعد از بازداشت تهیه کننده موجب شد که در عرضه فصل دوم این سریال هم وقفه ای پیش آید.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» با این حال بعد از آزادی تهیه کننده و ادامه فیلمبرداری سریال شرایطی پیش آمده که نهایتا تا از اوایل تابستان و احتمالا در آستانه عیدفطر96 نخستین قسمت «شهرزاد2» به شبکه خانگی بیاید.

فیلمبرداری «شهرزاد ۲» این روزها با حضور بازیگران اصلی در لوکیشن های مختلفش از جمله خانه بزرگ آقا و شهرک شهید محلاتی ادامه دارد و طبق برنامه ریزی تمام بازیگران تا امروز جلوی دوربین رفته اند.

مصطفی زمانی، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و پرویز فلاحی پور از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند که این روزها در لوکیشن شهرک شهید محلاتی مقابل دوربین می روند.

فیلمنامه سریال هم همچنان با حضور نغمه ثمینی در حال نگارش است و گروه در تلاشند تا وقفه به وجود آمده در تولید را جبران کنند.

در کنار برخی بازیگران فصل اول از جمله شهاب حسینی، پرویز فلاحی پور، مهدی سلطانی فر، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار و… بازیگران چهره دیگری نیز به این مجموعه اضافه شده اند که از آن جمله می توان به رضا کیانیان، آتنه فقیه نصیری، امیر جعفری، رویا نونهالی و… اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید