سبقت ویدیوکلوبها از موسسات ویدیورسانه در پوشش اسکار!!!+عکس

اعلان فروش آثار اسکاری در یکی از ویدیوکلوبهای پایتخت

نمایش خانگی: امسال هم به مانند پنج سال قبل که اصغر فرهادی با «جدایی..» اسکار گرفت حضور «فروشنده» از همین کارگردان در فهرست نهایی نامزدهای بهترین اسکار غیرانگلیسی زبان باعث شد توجه مخاطبان ایرانی به فهرست نامزدها و در نهایت برندگان اسکار بیشتر شود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این توجه سبب ساز آن شد که از یک طرف سایتهای اینترنتی عرضه محصولات سینمای جهان با بالا رفتن آمار کاربران شان مواجه شوند و از طرف دیگر برخی ویدیوکلوبهای نقاط مختلف کشور به عرضه آثار مطرح اسکار بپردازند.

اعلام نام برندگان هم که دیگر رونق هر دوی اینها را بیشتر کرد و حتی شرایطی پدید آورد که برخی ویدیوکلوبهای مرکزی پایتخت آشکارا و با الصاق پوسترهای مرتبط با اسکار از دارا بودن نسخه های دی.وی.دی محصولات برنده اسکار خبر دهند.

فاصله زمانی بیشتر از یک ماه میان اعلام نامزدهای اسکار تا برگزاری مراسم معرفی برندگان در کداک تیاتر این شانس را برای موسسات ویدیورسانه ایجاد کرده بود که بتوانند با دوبله سریع و عرضه برخی از عناوین مهم فهرست نامزدها پاسخی دهند به تقاضای بالای مخاطبان برای تماشای آثار اما به دلایل مختلف که شاید یکی از آنها ممیزی دست و پاگیر صدور پروانه نمایش خانگی برای این آثار باشد این امر میسر نشد تا باز هم این بازار قاچاق عرضه محصولات باشد که سودی هنگفت را به چشم ببیند.

اعلان فروش آثار اسکاری در یکی از ویدیوکلوبهای پایتخت
اعلان فروش آثار اسکاری در یکی از ویدیوکلوبهای پایتخت

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید