نگاه تلویزیونی‌ساز؛ آفت #پوست_شیر+عکس

نمایش خانگی/پیمان مقیمی: قسمت سوم سریال خانگی #پوست_شیر ساخته برادران محمودی از طریق فیلم‌نت عرضه شد.

در قسمت تازه سریال پوست شیر با ورود پلیسی زخم خورده با بازی شهاب حسینی برای حل معمای قتل دختری نوجوان روبروییم، پلیسی که طی یک اتفاق به دوست‌پسر دخترک رسیده و بناست از طریق او به سمت یافتن سرنخ متمایل گردد…

مشکل پوست شیر در همین سه قسمت نخست نگاه بیش از حد تلویزیونی سازندگان است. برادران محمودی هرچند همان سریالهایی که برای تلویزیون ساخته بودند نیز به دلیل نگاه بیش از حد تلخ و تیره چندان جلب توجه نکرده بود حالا همان نگاه را به شبکه خانگی و پلتفرم فیلمنت آورده اند.

تا دلتان بخواهد در این سه قسمت سریال، داد و فریاد و اشک و آه و گریه و ناله است که وجود دارد. فیلمنت برای سریال کم نگذاشته و بازیگران گران‌قیمتی مثل شهاب حسینی وارد سریال شده اند ولی چه سود از این حضور که حفره های فیلمنامه و تیپیکال دیدن افراد باعث شده بازی‌های بازیگران هیچ کدام چنگی به دل نزند.

برادران محمودی گمان کرده اند همان شیوه ملودرام سازی کشدار تلویزیونی را می‌توان برای شبکه خانگی هم درنظر گرفت و فقط باید به موارد استعمال دخانیات در سریال افزود ولی اشتباه دقیقا همین جاست که دیگر مخاطب به چنین شیوه ای روی خوش نشان نمی‌دهد.

داستان‌گویی پرجزییات ویژگی سریال‌های موفق است و پوست شیر تا اینجا جذابیتی نداشته جز انبوه بازیگری که باید جلوی دوربین بروند و افعالی پیش بینی شده را پیش ببرند.

شهاب حسینی، هادی حجازی‌ فر، هدیه تهرانی، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، علی اوسیوند، بابک کریمی، مهرداد صدیقیان و… بازیگران پوست شیر هستند.

پوست شیر۳
پوست شیر۳

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید