ورود نماوا به فستیوال ونیز

نمایش خانگی: در روزهایی که رقیبِ قدیمی نماوا بدبیاری‌های متعددی را تجربه می‌کند و به غیر از افت مخاطب ناشی از ضعف کیفی محصولات و نیمه‌تمام یا ناتمام ماندن سریالهای مختلف، با هشدارهایی جدی مبنی بر لغو مجوز روبروست، پلتفرم نماوا وارد جشنواره ونیز۲۰۲۲ شده است.

پلتفرم نماوا به مدیریت محمدحسن شانه‌ساززاده با فیلم تازه هومن سیدی با عنوان جنگ جهانی سوم وارد جشنواره ونیز شده است.

جنگ جهانی سوم را هومن سیدی نوشته، کارگردانی و تهیه کرده و محمدحسن شانه ساززاده مدیرعامل نماوا به عنوان مجری طرح در این فیلم حضور داشته است.

محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگرانی هستند که در جنگ جهانی سوم به ایفای نقش پرداخته‌اند و پیمان شادمانفر به عنوان مدیر فیلمبرداری در پروژه حضور داشته است.

فیلم جنگ جهانی سوم وارد بخش افق‌های ونیز شده است و در کنارش فیلم #بی‌رویا به تهیه‌کنندگی هومن سیدی نیز در این بخش حاضر است.

برای اولین بار است که یک پلتفرم ویدیوی درخواستی ایرانی وارد یک جشنواره مطرح می‌گردد و اگر جنگ جهانی سوم در ونیز۲۰۲۲ موفق ظاهر شود شاید در آینده، این گونه همکاری‌ها افزایش یابد.

امسال به غیر از این دو فیلم، فیلم #شب_داخلی_دیوار محصول برادران جلیلوند نیز در بخش مسابقه جشنواره ونیز حاضر است ضمن اینکه فیلم #خرس_نیست ساخته جعفر پناهی نیز بی گزینش وارد بخش مسابقه ونیز۲۰۲۲ شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید