…همچنان شوخی با آثار هومن سیدی در “نیسان آبی”!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت هشتم سریال خانگی “نیسان آبی” از طریق فیلیمو عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی، در قسمت هشتم سریال، با مرگ موسی، علم تاج فرصت را برای تلکه کردن جمشید غنیمت می‌داند. جمشید نیز بی‌ام‌و را شانس خود برای رهایی از فقری که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، می‌داند. در جای دیگری از قصه، رضا هنوز نمی‌تواند بپذیرد که بهرام فاتح به کاملیا علاقه دارد و حالا ممد چاخان هم به این ابراز علاقه اضافه شده است!

با گذشت هشت قسمت از سریال همچنان شاهد شوخی با آثار هومن سیدی در این سریال هستیم. هرچند در قسمتهای قبل فقط جایی از سریال، شوخی با آثار سیدی را می‌دیدیم در قسمت هشتم به غیر از میانه که شوخی با “قورباغه” است، پایان بندی هم کاملا شوخی با “مغزها…” است و با همان نریشن ابتدایی فیلم با تعبیر نمادین نیاز گوسفند به چوپان!!!

به جز این در قسمت هشتم “نیسان آبی” هم بسان قسمت‌های قبل و در فلاش بک‌ها شاهد شوخی با “نهنگ عنبر” هستیم!!

حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه بازیگران سریالند.

نیسان آبی۸
نیسان آبی۸

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید