اظهارات تازه شریک برند «شهرزاد» حکایت از آتش‌بس دارد؟⇐«شهرزاد2» باید ادامه پیدا کند اما…

محمدهادی رضوی

نمایش خانگی: محمدهادی رضوی سرمایه گذار 60 درصدی و شریک برند «شهرزاد» از تولید فصل دوم سریال بدون تعامل با خودش گلایه داشت و ریشه اصلی این گلایه هم همان شراکت قانونی در برند سریال بود که تولید فصلهای بعدی را با تعامل طرفین میسر می ساخت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، رضوی که زمزمه هایی هم درباره سرمایه گذاریش در برخی آثار جشنواره شنیده شده بود ولی خودش این مسأله را قویا تکذیب کرد در تازه ترین گفتگویش که با «پلاس» انجام شده درباره شکایتی که از دست اندرکاران «شهرزاد» به خاطر فروش برند این سریال به قیمت 15 میلیارد بدون هماهنگی با خودش داشته، بیان کرد: اختلافاتی که داشتیم به طور حقوقی در حال پیگیری است و بعد از پایان رسیدگی حقوقی یا پروژه توقیف خواهد شد یا اینکه به حیات خود ادامه خواهد داد.

رضوی درباره چرایی بازتاب رسانه ای اندک ماجرای پیگیری حقوقی اظهار داشت: در هفته های اخیر هم کمتر درباره این سریال حرف زدم تا حواشی کمتر شود و سیر قانونی پرونده در آرامش پی گرفته شود.

این سرمایه گذار خاطرنشان ساخت: در هر صورت «شهرزاد2» باید ادامه پیدا کند اما اینکه چه کسی سرمایه گذار بماند و چه کسی تهیه کننده بماند است که باید درباره آن تصمیم گیری شود. امیدوارم که اتفاقات خوبی بیفتد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید