یک تصمیم کاملا نابخردانه⇔اداره نظارت به‌خاطر انتخابات از عرضه سریال انتخاباتی «عالیجناب» جلوگیری کرد!!!

عالیجناب

نمایش خانگی: بسیاری از مخاطبان منتظر بودند تا سریال خانگی «عالیجناب»سام قریبیان که مضمونی سیاسی و کاملا مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری دارد در آستانه انتخابات به شبکه خانگی بیاید اما علیرغم صدور پروانه نمایش برای اثر اما این اتفاق نیفتاد و این امر پرسشهای فراوانی را موجب شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مهمترین پرسش این بود که چطور می‌شود در عرضه محصولی دارای پروانه نمایش در موعدی که اتفاقا بهترین زمان برای عرضه است وقفه ایجاد میشود و حالا رییس اداره نظارت که باید حامی عرضه بموقع آثار در شبکه خانگی باشد به صراحت از این گفته که جلوگیری از عرضه «عالیجناب» در آستانه انتخابات تصمیم ایشان بوده است!!!

حبیب ایل بیگی رییس اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی با تأکید بر آن که بر زمان توزیع محصولات نظارت میکند به «فارس» بیان داشت: برای اینکه هر فیلم و سریالی پخش شود ما نظرمان را اعلام می کنیم. در حقیقت تشخیص اینکه یک فیلم و سریال در چه زمانی عرضه بشود با مجموعه ماست و درباره این سریال هم نظر ما این است که بعد از انتخابات توزیع بشود.

وی در پاسخ به این سوال که مضمون انتخاباتی سریال باعث شده توزیع آن به تعویق بیافتد؟ عنوان داشت: حتما ربط دارد. نظر کارشناسی ما این بود که این سریال قبل از انتخابات توزیع نشود.

ایل بیگی همچنین درباره عدم همکاری برای تولید فصل دوم «عالیجناب» نیز تصریح کرد: در جریان آن نیستم. ولی عرف این است که ما با توجه به بازخوردهای فصل اول مجوز تولید فصل دوم را صادر می‌کنیم.

وی درباره تولید آثاری با مضامین سیاسی نیز توضیح داد: حتما تولید چنین آثاری خوب است و البته خیلی هم سخت و حساس است اما جایش هم خالی است. ما استقبال می‌کنیم. منتها باید با رعایت همه خطوط قرمز و موازین رعایت شده و بدون ایجاد تنش و سوءگیری باشد.

وی همچنین درباره حذفیات سریال «عالیجناب» گفت: همه فیلم‌ها و سریال‌ها اصلاحیه دارند. البته این سریال اصلاحات موردی سکانس کامل نداشت. سریال را کامل دیده‌ام ولی در جریان حذفیات جزء به جزء نیستم.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید