گلایه‌های کارگردان «شهرزاد» از خانه سینما، کانون کارگردانان و انجمن بازیگران⇐چرا سکوت کرده‌اید؟

حسن فتحی

نمایش خانگی: سریال “شهرزاد” برنده اصلی جوایز بخش سریال خانگی جشنواره فیلم یاس بود و در این بین حسن فتحی که جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه را به طور اشتراکی با نغمه ثمینی گرفته بود وقتی روی سن رفت مجالی فراهم شد برای بیان برخی درددلهایش.

به گزارش نمایش خانگی فتحی بعد از دریافت جایزه‌اش در سخنانی گفت: چهار سال وقتم را از مرحله نگارش تا تولید و پخش صرف این کار کردم و به نمایندگی همکارانم در ساخت این سریال اعلام می‌کنم ما  برده جریان سیاسی و اقتصادی خاصی نیستیم و مستقل هستیم. رویه من استقلال بوده و تردیدی ندارم که امروز به همین دلیل تاوان می‌دهم. در این میان اما بهت و حیرت من از تشکل‌های سینمایی مانند خانه سینما و کانون کارگردانان و انجمن بازیگران است.

این کارگردان افزود: مگر من و همکارانم عضو این تشکل‌ها نیستیم؟! مگر ما را نمی‌شناسند؟ چرا سکوت کرده‌اند؟ مگر خانواده‌هایشان بیننده این سریال نیستند؟ مگر نمی‌دانند این سریال موجب رونق نمایش خانگی و اشتغالزایی شده است؟! پس چرا سکوت کرده‌اند؟!

وی درباره ادامه تولید فصل دوم سریال “شهرزاد” گفت: ما دو راه داریم؛ یکی اینکه عافیت طلبانه در مقابل شانتاژ کوتاه بیاییم و کار را تعطیل کنیم؛ و دوم اینکه به احترام مردمی که فصل یک را دیده‌اند و دوست داشته‌اند، کار را ادامه بدهیم و ما کارمان را به خاطر مردم و به نام مردم و به احترام آنها ادامه می‌دهیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید