چگونه “خسوف” سریال قابل‌تحملی شد؟!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت ششم سریال “خسوف” از طریق نماوا عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی، در قسمت ششم سریال، امیر و دایی اش باهم به کافه مهتاب می روند و درباره عشق بین امیر و اسما صحبت می کنند. در همین زمان، ثمین و سمیرا وارد کافه گالری می شوند و…

سریال “خسوف” را باید جزو معدود سریالهای قابل تحمل فعلی شبکه خانگی دانست. بازی‌های سریال، روان هستند و قصه‌گویی هرچند کم و بیش آشنا ولی بی‌لکنت پیش می‌رود و درعین حال در هر اپیزود، حدی قابل قبول از ماجرا شکل می‌گیرد و به قول معروف مخاطب، سرکار گذاشته نمی‌شود.

این قابل تحمل بودن سریال را باید به سابقه قبلی کارگردان و تهیه‌کننده در سریال سازی نسبت داد. هرچند اغلب سریالهای فعلی شبکه خانگی را افرادی ساخته‌اند که هیچ عقبه‌ای در سریال سازی ندارند ولی هم مازیار میری و هم همایون اسعدیان پیشتر در تلویزیون سابقه سریال سازی داشته‌اند و برای همین تجربه تازه‌شان هم قابل قبول شده.

حمایت نماوا از دو سینماگر باسابقه سریال سازی باعث شده سریالی کم و بیش مطلوب مخاطب تولید شود؛ روالی که باز هم باید ادامه یابد و پلتفرم‌ها به سمت استفاده از افراد مجرب بروند.

امین تارخ، مینو شریفی، سجاد بابایی، پوریا رحیمی سام، پریا مجللی، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، علی عمرانی، شمسی فضل الهی، فریبا خادمی، المیرا دهقانی، کسری پرتوی، نیک‌آفرید سماواتی، نسیم یعقوبی، مهدیس توکلی، امیر حاجی محمدی و سامان مظلومی، بازیگران سریالند.

خسوف۶
خسوف۶

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید